En voordeel dat wanneer je de knop loslaat dat de spanning er niet gelijk af isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Gewoon het weerstandje eruit slopen. Minder weerstand -> hogere stroom -> meer vuurwerk.
Dan zou je voor de grap eens een elco (electrolyt condensator) erop moeten solderen. Die kunnen als het goed is 220V leverenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:06 schreef M42 het volgende:
[..]
En voordeel dat wanneer je de knop loslaat dat de spanning er niet gelijk af is
Maar je kan altijd een iets zwaardere condensator erop zetten, echter duurt het opladen dan ook wat langer
Overigens zit ik tot nu toe op de 9... valt mee met de 25 van gisteren
tja lullig iig beter dan dat iemand anders je 20x op je gezicht slaatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:05 schreef Messidona het volgende:
heb mezelf vanacht weer 20 keer op mijn gezicht geslagen
Dat gezoem is juist heerlijk als je zelf onder een klamboe ligt. Dan weet je dat het ergerlijke klotebeest honger heeft en z'n uiterste best doet om bij jouw bloed te komen - maar het lukt hem niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:37 schreef M42 het volgende:
[..]
Heeft jouw klamboe ook anti-geluid zodat je dat kut gezoem niet hoort?
Als ik het 'beest' was zou ik wel weten wat im met haar zou doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef tralalala het volgende:
[afbeelding]
Wat zou zij met die beesten doen?
Laat me raden: jij zou haar keihard prikken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als ik het 'beest' was zou ik wel weten wat im met haar zou doen.![]()
De plant op zich werkt niet echt, ze komen daar gewoon opzitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Citronella olie is erg goedkoop en werkt perfect!
Is ook natuurlijk en niet giftig..
Hier even voorbeeldje van de plant citronella
[afbeelding]
Heel fijn allemaal, zo een plant staat hier nog geen anderhalve meter van me af maar ik heb net nog ee mug platgeslagen.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Citronella olie is erg goedkoop en werkt perfect!
Is ook natuurlijk en niet giftig..
Hier even voorbeeldje van de plant citronella
[afbeelding]
Het lijkt steeds erger te worden. Ik heb de boel nu ook dichtgegooid en er een stuk of 40/50 gefried met de elektrische mepper (wereldvinding, blijkt).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:18 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik woon in een flat op 8 hoog en heb er eergisteren zeker 15 omgelegd, geen id waar ze vandaag komen en gisteravond zeker 20... werd er gek van... op dn duur ramen en deur dicht en alles uitgeroeid... hoe kan dat ineens man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |