Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!quote:
In de zin van: het is wel keiwarm maar toch regent het.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!
Hier in Limburg is het zo'n 31/32 graden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!
Nou inderdaad....nu moeten we weer met schijtweer zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef RealZeus het volgende:
Heerlijk, het is bloedheet. Daar houd ik van. jammer dat het niet volledig zonnig is en een beetje broerig, maar van mij mag het tot en met oktober wel zo'n graadje of 28/30 en zonnig zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |