Beetje verbitterd jongen?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef thedude0 het volgende:
Zo'n kind moet gewoon op vroege leeftijd leren dat niet de hele wereld vrolijk, lief en zacht is.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is hier alles behalve warm weer in heerenveen anders hoor, dus een jas aan is zo gek nog niet.
Tis mischien 17 graden ofzo op het moment.
PLaatselijk zeker kut weer, woon ook in Heerenveen en het is nu tenminste droog (dat is al heel watquote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
koop es een nieuwe thermometer dan, ik ben momenteel daar in de buurt en het is hier 23 graden.
Ok, wat raar, hier is het nog 22,5 graden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef EricT het volgende:
[..]
PLaatselijk zeker kut weer, woon ook in Heerenveen en het is nu tenminste droog (dat is al heel wat) maar de 20 graden halen we hier echt niet. Tenminste niet op 4 hoog
![]()
is hsum was het echt geen 32 graden geweest, ik woon er ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef agRESSIV-e het volgende:
hier in hilversum 32 graden, geen wolkje aan de lucht.
heerlijk benauwd en vochtig ookquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het is hier godverdomme heet man..!
Inderdaad, het kwik in mijn woonkamer gaat nu net eindelijk onder de 25 gradenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Het is hier godverdomme heet man..!
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Inderdaad, het kwik in mijn woonkamer gaat nu net eindelijk onder de 25 graden
Je hebt een paar nieuwe fans nodigquote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef je_oma het volgende:
Waar de hitte is!!! Mun pc is al fucking twee keer uitgevallen. Kwam er maar wat regen want ik heb echt wat afkoeling nodig!!!
Die komen er ook aan, die van de chipset is kapot. Asus zou een nieuwe opsturen deze week!quote:
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!quote:
In de zin van: het is wel keiwarm maar toch regent het.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!
Hier in Limburg is het zo'n 31/32 graden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar woon jij dan vent!? Het is hier alleen maar bewolkt met onweer enzo, ik wil zon hebben! Dus laat ik nu maar eventjes buiten genieten voordat er wéér regen aan komt. De eerste dag met een beetje zon hier!
Nou inderdaad....nu moeten we weer met schijtweer zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef RealZeus het volgende:
Heerlijk, het is bloedheet. Daar houd ik van. jammer dat het niet volledig zonnig is en een beetje broerig, maar van mij mag het tot en met oktober wel zo'n graadje of 28/30 en zonnig zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |