Preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef Thrilled het volgende:
Heel de week verwachtingen gehoord dat het 25+, misschien zelfs wel 30 graden gaat worden.. en wat krijg ik? Regen, onweer, frisse wind, bewolking en nog niet eens een beetje een warme temperatuur!!!
'T is verdomme half JULI!! en je moet nog steeds een jas aan als je naar buiten gaat.. komaan hey..
volgende week gelukkig 2 weekjes naar salou![]()
quote:Actueel weer Vlissingen
15.07.2007 15:00 uur
Vlissingen temperatuur (°C) 22.2
bewolking 8/8 (100%) dauwpunt (°C) 18.3
rel. vochtigheid (%) 79
windvlagen (kts) 14
...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef nvido het volgende:
Beetje janken om 't weer. Mensen hebben echt niets beters meer te doen op zondag.
En hier is 't lekker 28/30 graden.![]()
Sorry hoor, maar ik werk van ma t/m vrijdag dus dan wil ik in het weekend wel een beetje mooi weer hebben, aangezien het mn enige vrije dagen zijn. Jullie kunnen ook een knoepert (quote:Op zondag 15 juli 2007 15:55 schreef nvido het volgende:
Beetje janken om 't weer. Mensen hebben echt niets beters meer te doen op zondag.
En hier is 't lekker 28/30 graden.![]()
zet anders de verfrissende stream van mp3radio opquote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef Strychnine het volgende:
25 graden, geen zon. Het is benauwd en plakkerig, en ik moet mijn kamer opruimen(ja, dat hok van 2 bij 2 meter waar het binnen no time benauwd is).
Inderdaad. Ik was vanmiddag even in de tuin bezig en het zweet brak me aan alle kanten uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Man, zelfs bij het grasmaaien brak het zweet me uit, het is heet, benauwd, broeierig.
26 graden en 70% luchtvochtigheid hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |