quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gisteravond nog even een paar dingen bij de supermarkt gehaald die ik was vergeten.
quote:Pak gvd een karretje en loop desnoods een extra rondje om er zeker van te zijn dat je niks vergeten bent.
Und?quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gisteravond nog even een paar dingen bij de supermarkt gehaald die ik was vergeten.
Dus ik loop naar de rustigste kassa, een wijf die een zak friet had om af te rekeken, stond voor me.
Op een gegeven moment loopt een ander wijf, kennis/familie van eerdergenoemd wijf naar de kassa toe met nog een paar dingen, dus mijn boodschappen moesten naar achteren geschoven worden.
Toen was ze aan de beurt, dus de kassamuts scant de artikelen, komt op een gegeven moment een andere kennis van bovenstaande wijven met nog meer spullen aan, kassamuts scant die artikelen en dat wijf in de rij loopt weer de winkel in.
Kassamuts, andere wachtenden en ik wachten tot ze terug is, komt ze wéér met spullen aan.
Klacht: mensen die boodschappen aan de kassa doen. Pak gvd een karretje en loop desnoods een extra rondje om er zeker van te zijn dat je niks vergeten bent.
daar hebben hun geen last van, eerder de supermarkt medewerkers.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef geevee het volgende:
Zeg hier dan wat van en stel voor dat ze gewoon achteraan sluiten,willen ze dat niet dan loop je gewoon weg en laat je de boodschappenkar gewoon staan!
lol grappig johquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hey, CpKurk, jij ook al hier!
Ik ben de webmaster van radiohobby.nl waar je ook lid bent!![]()
Als het je te lang duurt ga je toch gewoon naar een andere winkel? Als iedereen zo zijn boodschappen doet sta je weer even lang aan te schuiven dan als je eerst boodschappen doet en dan gaat afrekenen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Gia het volgende:
Je staat daar soms ontzettend lang in de rij, dus je moet wat.
Met dat verschil dat we op deze manier eerder buiten zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als het je te lang duurt ga je toch gewoon naar een andere winkel? Als iedereen zo zijn boodschappen doet sta je weer even lang aan te schuiven dan als je eerst boodschappen doet en dan gaat afrekenen.
Als iedereen direct aan de kassa gaat staan bij het binnenkomen zal er echt geen verschil zijn, het enige wat je nu doet is voorsteken tov mensen die wel aanschuiven. Als het je te lang duurt ga je toch gewoon ergens anders? Waarom daarover moeilijk doen...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Gia het volgende:
Met dat verschil dat we op deze manier eerder buiten zijn.
dit komt zo droog over hequote:
Voortaan hun boodschappen naar achteren schuivwen en de jouwe neerleggen. Kep dit gezeik ook meegemaakt. Gewoon terugdoen wat zij flikken. Bij mij begonnen ze te kankeren. Dus ik met mijn " wijsheid" gezegd:quote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar slaat dat op Catch_me?
Ik stond in de rij en wilde gewoon dat het opschoot, de vaart erin houden. Want de plaatselijke C1000 stinkt enorm en buiten was het lekker zonnig, dus wilde snel weer naar buiten.
Thats all, zie ook één reactie terug, waarom ik nieteens de moeite nam om er wat van te zeggen.
De gebruikers hebben in totaal 5303 berichten geplaatstquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kutwijfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
De gebruikers hebben in totaal 5303 berichten geplaatst
We hebben 271 geregistreerde gebruikers
Ga weg met je SPAM man.
Kutsite
Kutuser
Kutklacht
Watje
Dem sommige mensen zijn echt dom!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:36 schreef SuperWeber het volgende:
Whehehehe, heb ik een aantal jaar geleden ook een keer gehad bij de Aldi. ... We hebben maar weer even vriendelijk gezwaaid...
Dat zuigt idd.. en het zou niet mogen kunnen, maarja aso's rulen een dorpquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dus ik loop naar de rustigste kassa, een wijf die een zak friet had om af te rekeken, stond voor me.
Op een gegeven moment loopt een ander wijf, kennis/familie van eerdergenoemd wijf naar de kassa toe met nog een paar dingen, dus mijn boodschappen moesten naar achteren geschoven worden.
Toen was ze aan de beurt, dus de kassamuts scant de artikelen, komt op een gegeven moment een andere kennis van bovenstaande wijven met nog meer spullen aan, kassamuts scant die artikelen en dat wijf in de rij loopt weer de winkel in.
Kassamuts, andere wachtenden en ik wachten tot ze terug is, komt ze wéér met spullen aan.
Klacht: mensen die boodschappen aan de kassa doen. Pak gvd een karretje en loop desnoods een extra rondje om er zeker van te zijn dat je niks vergeten bent.
wh000i IDD gewoon je mond open alleen dat lost iets op hoor ... probeer maar`squote:Op zondag 15 juli 2007 15:24 schreef Catch_me het volgende:
Dus ipv er wat van te zeggen kom je maar bij ons klagen?
Klacht: mensen die over zich heen laten lopen door aso's![]()
Achja, als ik zo eens lees tegenwoordig dat mensen voor de meest wazige dingen (zoals iemand op zijn gedrag aanspreken) in elkaar worden geslagen of nog erger vraag ik me af of een andere actie dan die van de TS slimmer is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:15 schreef freak1 het volgende:
maar
wat heb je uiteindelijk gedaan??
gewoon als een kasplantje staan te wachten, en thuis woedend dit topic typen he?
Wat is rekeken?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Het gaat niet om de tijd, meer om de mentaliteit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:41 schreef Ninadepina het volgende:
Wat een gedoe zeg, het is idd niet helemaal sociaal om op die manier te winkelen, maar om je zo boos te maken daarom???
Je moet gewoon denken, en zeggen: Als u denkt dat u zooo belangrijk bent en zoooon haast hebt, gaat u maar voor, dan bent u misschien 1 minuut eerder thuis. die gun ik u.
En dan vriendelijk lachen.
Maak je er niet druk om, het zijn misschien 2 minuutjes van je tijd.
nou! dat zal ze leren!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef Renesite het volgende:
Wat ik had gezegd (als kassakutpersoon dat ik soms ben)
"Zo, u was nogal een hele boel vergeten he? De volgende keer had ik wat beter opgelet voordat ik ging afrekenen"
Zou CpKurk op beide sites hetzelfde wachtwoord hebben?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat is dan duidelijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef onbekend01 het volgende:
flikker je boodschappen weer in het karretje, om die vervolgens midden in het pad te laten staan en loop kwaad de winkel uit ofso; dan is het vast wel duidelijk![]()
Twee minuutjes later idd, maar als die mensen zelf normaal winkelen zijn zij 2 minuutjes later. En aangezien dat toch niet uitmaakt heb ik liever dat zijn die 2 minuten langer bezig zijn dan ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:41 schreef Ninadepina het volgende:
Wat een gedoe zeg, het is idd niet helemaal sociaal om op die manier te winkelen, maar om je zo boos te maken daarom???
Je moet gewoon denken, en zeggen: Als u denkt dat u zooo belangrijk bent en zoooon haast hebt, gaat u maar voor, dan bent u misschien 1 minuut eerder thuis. die gun ik u.
En dan vriendelijk lachen.
Maak je er niet druk om, het zijn misschien 2 minuutjes van je tijd.
dat is 1 ding maar pas de dingen pakken als je echt aan de beurt bent heeft de TS het over denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Gia het volgende:
Ik vind dit echt zo'n zeur topic. Als wij naar de Aldi gaan, op zaterdag of vrijdagavond, dan staan daar zo'n lange rijen, dat mijn man makkelijk alvast in de rij kan gaan staan, terwijl ik nog her en der wat kleine dingetjes pak. Nog voordat wij dan bij de kassa zijn aanbeland, hebben we alles wel, dus echt langer duurt het niet voordat degene achter ons aan de beurt is.
Bezwaar? Pech. Zo blijven wij dat toch doen.
Heb nog even de OP gelezen en je hebt gelijk. Het ging in dit geval over het wachten van de kassadame op de vrouw met nog meer boodschappen. Dát vind ik inderdaad ook niet kunnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:56 schreef heijnen het volgende:
[..]
dat is 1 ding maar pas de dingen pakken als je echt aan de beurt bent heeft de TS het over denk ik
Oke dank je welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb nog even de OP gelezen en je hebt gelijk. Het ging in dit geval over het wachten van de kassadame op de vrouw met nog meer boodschappen. Dát vind ik inderdaad ook niet kunnen.
Maar alvast iemand in de rij zetten, maakt voor de tijd dat je aan de beurt bent niet zoveel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |