quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gisteravond nog even een paar dingen bij de supermarkt gehaald die ik was vergeten.
quote:Pak gvd een karretje en loop desnoods een extra rondje om er zeker van te zijn dat je niks vergeten bent.
Und?quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Gisteravond nog even een paar dingen bij de supermarkt gehaald die ik was vergeten.
Dus ik loop naar de rustigste kassa, een wijf die een zak friet had om af te rekeken, stond voor me.
Op een gegeven moment loopt een ander wijf, kennis/familie van eerdergenoemd wijf naar de kassa toe met nog een paar dingen, dus mijn boodschappen moesten naar achteren geschoven worden.
Toen was ze aan de beurt, dus de kassamuts scant de artikelen, komt op een gegeven moment een andere kennis van bovenstaande wijven met nog meer spullen aan, kassamuts scant die artikelen en dat wijf in de rij loopt weer de winkel in.
Kassamuts, andere wachtenden en ik wachten tot ze terug is, komt ze wéér met spullen aan.
Klacht: mensen die boodschappen aan de kassa doen. Pak gvd een karretje en loop desnoods een extra rondje om er zeker van te zijn dat je niks vergeten bent.
daar hebben hun geen last van, eerder de supermarkt medewerkers.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef geevee het volgende:
Zeg hier dan wat van en stel voor dat ze gewoon achteraan sluiten,willen ze dat niet dan loop je gewoon weg en laat je de boodschappenkar gewoon staan!
lol grappig johquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hey, CpKurk, jij ook al hier!
Ik ben de webmaster van radiohobby.nl waar je ook lid bent!![]()
Als het je te lang duurt ga je toch gewoon naar een andere winkel? Als iedereen zo zijn boodschappen doet sta je weer even lang aan te schuiven dan als je eerst boodschappen doet en dan gaat afrekenen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef Gia het volgende:
Je staat daar soms ontzettend lang in de rij, dus je moet wat.
Met dat verschil dat we op deze manier eerder buiten zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als het je te lang duurt ga je toch gewoon naar een andere winkel? Als iedereen zo zijn boodschappen doet sta je weer even lang aan te schuiven dan als je eerst boodschappen doet en dan gaat afrekenen.
Als iedereen direct aan de kassa gaat staan bij het binnenkomen zal er echt geen verschil zijn, het enige wat je nu doet is voorsteken tov mensen die wel aanschuiven. Als het je te lang duurt ga je toch gewoon ergens anders? Waarom daarover moeilijk doen...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Gia het volgende:
Met dat verschil dat we op deze manier eerder buiten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |