Tuurlijk, ik laat Fok! wel effe bepalen hoe ik mijn browser instel, dus niet. Ik mag doen en laten wat ik wil met mijn browser en niemand die mij beperkingen op gaat leggen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het mag niet, net zoals adblockers. Nee, dus. [afbeelding].
Jeuh, de melding is spontaan verdwenen... scheelt mij weer de installatie van een ad-blockerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef TeleluvR het volgende:
Het is trouwens rete-irritant dat je als niet-ad-blocker gebruiker iedere keer die zin te zien krijgt bij het laden van de topics... zou je een ad-blocker van gaan gebruiken!
Inderdaad, dat zou hetzelfde zijn als naar het politiebureau stappen en zeggen dat je daar en daar net door rood bent gereden/gelopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
Door domme mensen als TS die het zelf aangeven.![]()
Wil je zonodig reclame blokkeren, houd dan je mond erover... simpel.
Op Fok! kan allesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef slindenau het volgende:
Aan de clientside mag je doen met een website wat je wilt...niemand kan je iets verplichten wel of niet te laden.
Klopt, maar Fok kan dan weer beslissen jou daardoor wel of niet toe te laten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef slindenau het volgende:
Aan de clientside mag je doen met een website wat je wilt...niemand kan je iets verplichten wel of niet te laden.
Greasemonkey had ik al maar hoe werkt je scriptje? moet er iets in aangepast worden? Want het werkt niet..quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Greasemonkey + deze scriptje (opslaan rechtermuis en dan slepen naar Firefox) + deze banner levert:
[afbeelding]
Het staat er overigens niet meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:14 schreef McKillem het volgende:
Dat mensen zich kunnen storen aan dat stukje text.
Dat klopt eigenlijk wel, als we dit allemaal goed zouden keuren, dan zou het PvdA straks nog mogen bepalen wat voor behang je in huis blokkeerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik laat Fok! wel effe bepalen hoe ik mijn browser instel, dus niet. Ik mag doen en laten wat ik wil met mijn browser en niemand die mij beperkingen op gaat leggen.
Al helemaal het afvoerputje van discussie wat Fok! heet....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |