Hoe controleer je dit?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef NJ het volgende:
Je weet dat er een ban staat op het blocken van banners?
Dacht dat fok niet aan dictatuurschap deed?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef NJ het volgende:
quote:
quote:Als ik met mijn chille filter alle ads wegfilter, zie ik dat ineens staan.
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef NJ het volgende:
Je zegt er staat een ban op ads verbergen, ik ga er dan vanuit dat hier actief op gecontroleerd word?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:03 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dacht dat fok niet aan dictatuurschap deed?
Als dat zo was zouden ze weten dat ik nu geen filter aan heb.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je zegt er staat een ban op ads verbergen, ik ga er dan vanuit dat hier actief op gecontroleerd word?
Wat ik dus wil weten is hoe ze dat controleren.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:05 schreef Birra het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden ze weten dat ik nu geen filter aan heb.
Oh ja, een vlaag van naïviteit. Excuses.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef NJ het volgende:
[..].
Inderdaad, FOK! is een absolute democratie..
Door domme mensen als TS die het zelf aangeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat ik dus wil weten is hoe ze dat controleren.Een bannerblock word namelijk lokaal op een browser gedaan en niet servermatig.
De server stuurt gewoon de banner, de browser ketst die af maar de server weet dat niet.
Dus ik ben benieuwd hoe er op gecontroleerd word.
"Hier had een banner moeten staan looser!"quote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef eNaSnI het volgende:
Verbetersuggestie: Hier stond een banner...
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef NJ het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:59 schreef Birra het volgende:
Hoezo reclame opdringen?
Als ik met mijn chille filter alle ads wegfilter, zie ik dat ineens staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |