Ik zal alle biertjes die jij moet missen dubbel drinken, dan weet ik zeker dat je er geen 1 mist!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
Shit shit shit shit shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Waarom doen ze zoiets nou net als IK op vakantie ben! Woon je potverdikkie een jaar hier, ga je 1 weekje op vakantie en dan is er een bierfeest? Onbegrijpelijk, dan maar zelf een bierfeest organiseren in de tuin ofzo hihi *huil*. Had het nog niet gezien omdat het nieuwe Berlijn topic nog niet in "my topics" stond.
Maar kun jij dan voor mijn biertjes zorgen Kuni? Dat is nou toch weer sociaal van je!
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
Ja het ziet er echt ontzettend tof uit, maar goed, misschien een goed excuus om volgend jaar nog eens terug te komen naar Berlijn hihi. Oh damn ik verga hier bijna van de hitte, ik kán gewoon écht niets doen op dit moment alleen water drinken en plassen
Shhhhtttt wij willen het niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En of ander woord wat staat voor koelte
A I R C Oquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shhhhtttt wij willen het niet weten
Hoofdpijnquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
Word jij ook zo duizelig teardroppie?
Ik kan niet spellen wat staat daar ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
begrijp je?
Jij wilt straks echt niet naar buiten toe, lekker tegen zo'n muur van warme lucht aan lopen...quote:
Ik vind dit weer lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wilt straks echt niet naar buiten toe, lekker tegen zo'n muur van warme lucht aan lopen...
Zweet breekt je meteen aan alle kanten uit
te ver weg!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Wie wil er een solero komen brengen naar mij?
Solero... lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Wie wil er een solero komen brengen naar mij?
"ober, de frietjes zijn koud geworden"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
(morgen hamburger met patat eten?)
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
"ober, de frietjes zijn koud geworden"
Wat een slechte grap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |