quote:Zoek.= Men meldt ons uit Apeldoorn:
Een brief o.a. inhoudende een bankbiljet van f25, gepost door een heer aan het station alhier gepost, is niet in handen gekomen van den geadreseerde, den heer K, ter Zwolle. De politie doet onderzoek. Het nummer van het biljet is bekend.
waarom wassen? je gaat toch naar Hotel Mama waar ze een wasservice hebben of niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen. Vanavond laat vlieg ik naar Nederland
Alles aan het wassen, schoonmaken e.d. Zometeen naar m'n werk om gedag te zeggen, wat inkopen doen en 's avonds nog even relaxen met m'n vrienden.
Istanbul
Zit nu in een boxershort; moet nog wat aan kunnen doenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom wassen? je gaat toch naar Hotel Mama waar ze een wasservice hebben of niet?![]()
![]()
Maar balen dat je vanavond weg gaat..! Hoelaat vlieg je?
ik hoop voor je dat het vliegtuig het de hele reis doet...!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zit nu in een boxershort; moet nog wat aan kunnen doen
Vanacht om 4 uur vlieg ik, 2:00 op het vliegveld, 0:30 van huis weg. Met een beetje geluk om 7:00 thuis, afhankelijk van de paupermaatschappij (Corendon).
Heeeeerlijk!quote:
ja gofferdomme vakantie doe ik niet aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jullie gaan ook nog steeds door zo te zien
Daar was ik dan maar weer. 2 weken vakantie gehad en nu zit ik weer op mn werk... die 2 weekjes gaan veels te snel helaas
nou...quote:
Ik ook niet meer voorlopigquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja gofferdomme vakantie doe ik niet aan!![]()
dat doet me goed!quote:
En bedanktquote:
Jij doet al zoveel leuke dingen manquote:
Oh ja dat is echt zo´n domperquote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen gewoon niet wakker worden, als je 2 weken lang kunt uitslapen is 8 uur opstaan ineens weer heel erg vroeg !
Vakantie was heel erg relaxed. Heerlijk uitgerust en rustig aan gedaan. Dagjes weg bioscoopje, terrasjes, je kent het wel. Voorlopig kan ik er wel weer tegenaan. Als ik tenminste kan wennen aan dat vroege opstaanquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja dat is echt zo´n domper![]()
Hoe was je vakantie, wat heb je zoal gedaan?
Nog 2 weken stage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |