Dan lekt ie ergens en dat zou ook de reactie van de aardlek kunnen verklaren.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:31 schreef maarten1982 het volgende:
Stond wel water onderin de bak. Dat heb ik er net uitgehaald. Onder de vaatwasser is het droog.
nou, dat met een ander stopcontact kan je zelf wel hoor, gewoon de stekker van de vaatwasser eruit, en ff verlengsnoertje ertussen naar een ander stopcontactquote:Op zondag 15 juli 2007 11:48 schreef maarten1982 het volgende:
doordat ik er absoluut geen verstand van heb laat ik dnek ik maar een monteur komen.
Ja, maar er staat water in de bak onder de vaatwasser en dat duid op een lekquote:Op zondag 15 juli 2007 12:10 schreef gateway het volgende:
[..]
nou, dat met een ander stopcontact kan je zelf wel hoor, gewoon de stekker van de vaatwasser eruit, en ff verlengsnoertje ertussen naar een ander stopcontact
Ja onder in de vaatwasser. Niet in een bak die eronder zit. het lijkt niet op een lek. Alles aan de onderkant is droog. En stopcontact omwisselen had geen zin.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar er staat water in de bak onder de vaatwasser en dat duid op een lek
Sorry zat al in de keuken toen ik het appartement kocht. Niet mijn merk idd.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef mike4141 het volgende:
"aristona vaatwasser"
wat wil je met zo'n merk jeeez..
Goed plan!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:48 schreef maarten1982 het volgende:
doordat ik er absoluut geen verstand van heb laat ik dnek ik maar een monteur komen.
Martijn, TS heeft het over water in de kuip, niet onder de machine. Er lijkt me geen lek. Meestal is de elektronica in de deur (Daar zit de print) verantwoordelijk voor zulk drama.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan lekt ie ergens en dat zou ook de reactie van de aardlek kunnen verklaren.
Zou een monteur laten komen
Neeeheee, daar staat geen water, er staat water in de kuipquote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar er staat water in de bak onder de vaatwasser en dat duid op een lek
De meeste vaatwassers hebben en soort ingebouwde lek bak en ik begreep dat daarin het water stond maar dat het verder onder de machine droog wasquote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Martijn, TS heeft het over water in de kup, niet onder de machine. Er lijkt me geen lek. Meestal is de elektronica in de deur (Daar zit de print) verantwoordelijk voor zulk drama.
Dan knalt de aardlek er niet uit, maar gaat de machine pompen en geeft dmv leds of display een storing aanquote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De meeste vaatwassers hebben en soort ingebouwde lek bak en ik begreep dat daarin het water stond maar dat het verder onder de machine droog was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |