Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef DR34M3R het volgende:ik zal eens een bed gaan opzoeken en genieten van een welverdiende nachtrust...
tot morgen!![]()
Niet nodig, ik ben zelf het zonnetje al in huisquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
bloemen / planten geven warmte aan je inrichting.
dat dusquote:
dank je wel, maar ik heb al ontbeten.. ik bewaar hem voor de lunch, is dat goed?quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:48 schreef Stroekie het volgende:
zo dan is er vanaf nu weer versie koffie, thee en koud water beschikbaar hier![]()
en speciaal voor Dr34m3r heb ik een bakje yoghurt als ontbijt klaargezet![]()
goeie reis en fijne vakantie aldaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:56 schreef maedel het volgende:
Nou doeg!
*richting zon vertrekt![]()
Naar hotel met free wlan, dus ik meld me vanavond (of morgen) wel weer![]()
Doeiiquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:56 schreef maedel het volgende:
Nou doeg!
*richting zon vertrekt![]()
Naar hotel met free wlan, dus ik meld me vanavond (of morgen) wel weer![]()
sterker nogquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef wonderer het volgende:
Veel plezier Maedel! (ja, ik weet dat het way too late is maar ze gaat vast teruglezen).
jup, in Z-Duitsland is het 30 gradenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Heh. Hoi. Mooi weer?
en die wordt straks geprint en en ingelijst om op het toekomstige kantoor aan huis op te hangen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Kreeg trouwens een mailtje van Brad dat ie een loonsverhoging en een bonus had gehad
Nou, ik denk dat we die gebruiken om het huis te kopen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die wordt straks geprint en en ingelijst om op het toekomstige kantoor aan huis op te hangen ?
ja en dan een soort van passe partout om die email heen met this home is sponsored byquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat we die gebruiken om het huis te kopen...
De loonsverhoging is nodig om de hypotheek te kunnen betalen en de bonus is mooi voor de aanbetaling.
Hoewel ik het vermoeden heb dat ie er eerst een laptop voor gaat kopen
feliquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Kreeg trouwens een mailtje van Brad dat ie een loonsverhoging en een bonus had gehad
Kweenie, ik tel niet af.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
feli
hoeveel heb je nog over van de 6 weken?![]()
zelfs al doe ik dat, dat schiet bij mij niet opquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
je zou het toch noteren op de kalender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |