quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
LET OP: Nog een keertje: Menchov is een man voor de Pierenieren en NIET de Alpen.
Hij heeft inderdaad te veel in de alpen verloren. Maakt tie niet meer goed met tijdritten enzo. Laat hem dan maar een keer een dagje pionieren in de pierenieren voor de dagzege.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Dan komen die Pyreneeėn wel te laat voor hem.![]()
Welk team ben je eigenlijk in de rondemaster?
owz? Dacht dat Jorrit dat was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad te veel in de alpen verloren. Maakt tie niet meer goed met tijdritten enzo. Laat hem dan maar een keer een dagje pionieren in de pierenieren voor de dagzege.
RondjeBoF
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:56 schreef jpjedi het volgende:
Ursel is dus ook vertrokken naar de tour:
[afbeelding]
quote:
Die is met zijn bierfiets afgezakt van maastricht richting de alpen. Misschien zie je hem nog wel een col nemen in de pierenierenquote:Wie is Jorrit dan ?![]()
Equipe de Fuentesquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
owz? Dacht dat Jorrit dat was.![]()
Wie is Jorrit dan ?![]()
en dan al die renners aanhangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Die is met zijn bierfiets afgezakt van maastricht richting de alpen. Misschien zie je hem nog wel een col nemen in de pierenieren
Hoorde al geruchten over een uitnodiging voor meedoen aan het defilee op de champs.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef Keltie het volgende:
Gister bier gedronken, FIFA gespeeld met een, fanatiek, FC Utrecht supportert.. Het kan wel!
http://www.nu.nl/news/115(...)d_over_Drenthe'.htmlquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
RD toch weg bij F**oord![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=45861
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/115(...)d_over_Drenthe'.htmlIk zie het allemaal wel. Wel een slimme constructie om nu het geld te ontvangen en Drenthe dan toch nog een jaartje op huurbasis te houden.
Italianen zullen wel willen met veel fans daar in de buurt. Belgen hebben nog niets gepresteerd. MAar je hebt 100 vluchters waar je uit mag kiezen. Ik zet in op Ballan en Nuyens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef Cardinal_NL het volgende:
Maar heeft iemand nog tips over goede kanshebbers voor vandaag. Ik denk zelf wielrenners die goed een bergje kunnen verteren en hoog tempo kunnen rijden. Mijn inziens misschien een dag voor de beste knechten van een aantal teams.
Neuh, hij vind Feijenoord lief en ik vind Utreg lief. Zijn toch een beetje dezelfde soort clubs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
* mompelt iets over gestaakte FIFA wedstrijd, rode kaarten![]()
Want? Komend jaar het kampioenschap en de Amstel Cup, het jaar daarop de Champions League. Lijkt me ook een goede ontwikkeling voor die jongenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dat is waar, zowel goed voor de club als misschien nog wel beter voor de ontwikkeling van de speler zelf.
Van mij hoeft'ie dan niet meer te spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/115(...)d_over_Drenthe'.htmlIk zie het allemaal wel. Wel een slimme constructie om nu het geld te ontvangen en Drenthe dan toch nog een jaartje op huurbasis te houden.
Eerlijk gezegd verwacht ik nog niet zoveel van de italianen deze tour. Tot op heden presteren ze Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Italianen zullen wel willen met veel fans daar in de buurt. Belgen hebben nog niets gepresteerd. MAar je hebt 100 vluchters waar je uit mag kiezen. Ik zet in op Ballan en Nuyens.
Zet je hem toch op de bank, hebben ze in ieder geval ook nog eens een sterke bankquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij hoeft'ie dan niet meer te spelen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef Keltie het volgende:
Van mij hoeft'ie dan niet meer te spelen.
Hebben ze dit jaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zet je hem toch op de bank, hebben ze in ieder geval ook nog eens een sterke bank![]()
Spelers opleiden voor een ander, terwijl je hem voor een jodenfooi hebt verkocht ->quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent een echte hardliner? Ergens anders getekend dan niet meer in de Kuip spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |