Alsof ik mij dat zou aantrekken. Glasbreuk (ook door vandalisme) is toch voor de verzekeringquote:Op zondag 15 juli 2007 11:41 schreef JortK het volgende:
Gewoon zn ramen ingooien op een zaterdag nacht
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:53 schreef thedude0 het volgende:
je buurman heeft gewoon schijt aan alles en iedereen, ik mag die gozer wel
gristenen hun bed uit trillen met zo'n ding, ik zie het probleem nietquote:Op zondag 15 juli 2007 14:08 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Weten we meteen wat voor kansloos mannetje jij bent, en dat je in een probleemwijk woont.
[afbeelding]
ahh gezellig in de bloedverziekende hitte een terras gaan leggen..quote:Op zondag 15 juli 2007 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kan dat ook vanaf een uurtje of 12.
Nooit gehoord van mensen die in de nacht van zaterdag op zondag werken en dan willen slapen? God, wat ben jij een egoist zeg. Als je van maandag t/m zaterdag werkt neem je maar een dag vrij om klusjes te doen en ga je niet op zondag ochtend mensen die de hele week hard gewerkt hebben zo vroeg wakker maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:52 schreef method21 het volgende:
[..]
Nooit gehoort van mensen die mischien op zaterdag ook moeten werken en alleen op zondag vrij zijn voor klusjes in en om het huis, we trekken niet allemaal een uitkering .....![]()
egoist? hij? neuh niet echt...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit gehoord van mensen die in de nacht van zaterdag op zondag werken en dan willen slapen? God, wat ben jij een egoist zeg. Als je van maandag t/m zaterdag werkt neem je maar een dag vrij om klusjes te doen en ga je niet op zondag ochtend mensen die de hele week hard gewerkt hebben zo vroeg wakker maken.
Het erge is bij dit soort mensen dat ze dus om 9 uur veel herrie maken en na 11 uur is het de hele dag dood stil.
Ik heb geen nacht baantje maar het is gewoon asociaal om op zondag ochtend zoveel herrie te gaan maken. Gelukkig woon ik in een dorp waar mensen nog rekening met elkaar houden en zondag gewoon stil zijn en als er dan geklust wordt op die dag, is dat na 10/11 uur en dan zijn het voornamelijk "zachte" klusjes en geen sloop en bouw werkzaamheden..quote:Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
egoist? hij? neuh niet echt...
zondag is de perfect dag om klusjes te doen, jammer joh met je nacht baantje...
1 gelukje: je bent vast niet de enige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |