Tja, die 70-80e zijn collegesheets, supplementen en nog wat artikelen. Best veel geld idd, maarja als iedereen gratis mag printen dan weet je wel hoe het gaat...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
70-80 eurodat heb ik niet, oprotten dan maar... al dat gezeik met printen... we betalen verdomme al hartstikke veel...
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Grappig dat niemand de optie: bevredig je leraar/lerares oraal voor die 0.2 punten extra.
Nou, dat valt hier wel mee.. behalve dan die paupers die van een andere faculteit komen, die nemen het ervan.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, die 70-80e zijn collegesheets, supplementen en nog wat artikelen. Best veel geld idd, maarja als iedereen gratis mag printen dan weet je wel hoe het gaat...![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
Kun je het niveau wel aan, want een 3.3 moet iedereen kunnen halen
Ik daag je uit het zelf te proberenquote:
Zegt iemand die in 6VWO zitquote:
Dude, je zit nog op de middelbare school.quote:
Orly?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef gelly het volgende:
Je had geen 3.3 nodig maar een voldoende. Tentamens zijn een test om te kijken of je de stof begrijpt en kan toepassen, en dat kan je kennelijk niet.
Begrijpen ja, toepassen nee.. mn wiskundige kennis schiet tekort om sommen die anders zijn dan de reeds gemaakte sommen zelf helemaal correct uit te schrijven...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef gelly het volgende:
Je had geen 3.3 nodig maar een voldoende. Tentamens zijn een test om te kijken of je de stof begrijpt en kan toepassen, en dat kan je kennelijk niet.
Nigga pleasequote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef gelly het volgende:
Jezus man lafbekquote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Hmmz.. ik mag een mondeling doen. Krijg dan een half uur om 1 som te maken, vervolgens bespreken we die som en stelt hij nog wat algemene vragen. Indien dat goed is krijg ik een 6 voor het 2e tentamen (en heb ik dus een 6,5 als eindcijfer).
Mag ook alles herkansen.. moeillijk moeilijk... 30 min, 1 som.. is eigenlijk niks voor mij, maar goed... ik zie wel.
Eerst even op je andere account inloggen manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:14 schreef Koewam het volgende:
Had laatst een herkansing gemaakt (om die 3,3 op te hogen). Raad eens wat ik haalde? Een 3,3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |