quote:Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
Kun je het niveau wel aan, want een 3.3 moet iedereen kunnen halen
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:15 schreef postmortum het volgende:
welke idioot heeft er op zondagmorgen tentamens![]()
Of heb je eerst 2 dagen in je bedje liggen te huilen dat je het niveau niet aan kon?
Volgens mij kan jij het niveau hier niet aanquote:Op zondag 15 juli 2007 10:15 schreef postmortum het volgende:
Of heb je eerst 2 dagen in je bedje liggen te huilen dat je het niveau niet aan kon?
Ja, dat is idd nog meer scheit.. willen ze bij ons ook gaan invoeren + de regel dat je bij lager dan een 4 niet meer mag herkansen. Als ze dat doorvoeren ben ik weg, want dat slaat nergens op.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:37 schreef Public_NME het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant man, je hoeft tenminste geen minimum cijfer te halen. Bij al mijn vakken moet ik minimaal een 5,5 halen, ook al sta ik voor de opdrachten een 10. Als ik het tentamen niet haal, haal ik het vak ook niet. (daardoor mag ik nog lekker twee weekjes blokken)
Mechanica 2...quote:Op zondag 15 juli 2007 10:45 schreef fysicus het volgende:
Das idd wel spijtig voor je ..
Welke vak was het trouwens? Ik heb hier een studiegids natuurkunde @ UU liggen, - ga het over een jaartje studeren weetje
Weet al zo een beetje alle vakken uit me hoofd( De inhoud ook weer niet
)
Dan zat ik vlak naast je...quote:Op zondag 15 juli 2007 10:48 schreef fysicus het volgende:
Mechanica 2
( Toevallig weet ik hoe zo een hoorcollege van zo een vak eruitziet ( ik volgde het tijdens een meeloopdag)
De Lagrange hamilton formalisme
Bij ons mag je gelukkig wel ten alle tijde herkansen. Mijn broertje zit ook op de UU en die mag dus niet herkansen als hij onder de 4 haalt. Erg schraal!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd nog meer scheit.. willen ze bij ons ook gaan invoeren + de regel dat je bij lager dan een 4 niet meer mag herkansen. Als ze dat doorvoeren ben ik weg, want dat slaat nergens op.
Dijkstra is dat.. slimme man, heel slim..quote:Op zondag 15 juli 2007 10:58 schreef fysicus het volgende:
Die ene Prof Dr Ir had 6 borden volgeschreven met de gekste formules, - geen één getalletje haast, enkel letters..
Het leek er zeker wel interessant uit, dat wel hoor
Ik weet nog goed hoe hij die hoorcollege ( erges in februari) afsloot: Hoe komt het dat er zoveel oscilaties zijn in de natuur.. Ik denk er nog stees over na
Bij ons mag het nog wel, maar ze hebben nu die Betafaculteit enzo en ze willen alles universiteitsbreed doorvoeren. Zo ook betalen voor printen enzoquote:Op zondag 15 juli 2007 10:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Bij ons mag je gelukkig wel ten alle tijde herkansen. Mijn broertje zit ook op de UU en die mag dus niet herkansen als hij onder de 4 haalt. Erg schraal!
Ik deze week nog 2 zware tentamens, en totaal geen zin... (voor 1 vak sta ik gemiddeld wel voldoende, maar doordat ik onder de 5,5 had voor het tentamen moet ik hem over doen...)
Niet betalen voor printen? Hoe relaxt! Ik heb serieus dit jaar zeker 70-80 euro aan printen uitgegeven op de uni... (schandalig eigenlijk)quote:Op zondag 15 juli 2007 11:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bij ons mag het nog wel, maar ze hebben nu die Betafaculteit enzo en ze willen alles universiteitsbreed doorvoeren. Zo ook betalen voor printen enzo
Tsja.. ze verwachten hier dat je het dictaat zelf uitprint.. dat ga ik dus niet meer doen als ik moet betalen, doen ze zelf maar danquote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Niet betalen voor printen? Hoe relaxt! Ik heb serieus dit jaar zeker 70-80 euro aan printen uitgegeven op de uni... (schandalig eigenlijk)
Face it, je kan het niveau gewoon niet aan...quote:Op zondag 15 juli 2007 10:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik doe natuurkunde aan de UU... wil graag meteorologie studeren, maar daarvoor moet je ook de wat moeilijkere vakken doen. Heb het al meerdere keren gevraagd, maar zelfs de docenten vinden dat ik door moet gaan. Dit was gewoon kansloos... geen enkele vraag ging goed ... en tsja.. geen goeie uitwerking = 0 punten.. het is niet zomaar klakkeloos uit je hoofd leren (helaas, die goeie ouwe tijd).
En daar oordeel jij over? Ik heb al 120 van de 180 punten gehaald, incl het hele eerste jaar.. moet nog 2 verplichte vakken halen (15 punten verplicht, van de 90 punten die je verplicht moet halen).quote:Op zondag 15 juli 2007 11:16 schreef Stigma het volgende:
[..]
Face it, je kan het niveau gewoon niet aan...
en dat zeg jij als medewerker van de belastingdienstquote:Op zondag 15 juli 2007 10:15 schreef postmortum het volgende:
Tja, die 70-80e zijn collegesheets, supplementen en nog wat artikelen. Best veel geld idd, maarja als iedereen gratis mag printen dan weet je wel hoe het gaat...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
70-80 eurodat heb ik niet, oprotten dan maar... al dat gezeik met printen... we betalen verdomme al hartstikke veel...
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Grappig dat niemand de optie: bevredig je leraar/lerares oraal voor die 0.2 punten extra.
Nou, dat valt hier wel mee.. behalve dan die paupers die van een andere faculteit komen, die nemen het ervan.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tja, die 70-80e zijn collegesheets, supplementen en nog wat artikelen. Best veel geld idd, maarja als iedereen gratis mag printen dan weet je wel hoe het gaat...![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
Kun je het niveau wel aan, want een 3.3 moet iedereen kunnen halen
Ik daag je uit het zelf te proberenquote:
Zegt iemand die in 6VWO zitquote:
Dude, je zit nog op de middelbare school.quote:
Orly?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef gelly het volgende:
Je had geen 3.3 nodig maar een voldoende. Tentamens zijn een test om te kijken of je de stof begrijpt en kan toepassen, en dat kan je kennelijk niet.
Begrijpen ja, toepassen nee.. mn wiskundige kennis schiet tekort om sommen die anders zijn dan de reeds gemaakte sommen zelf helemaal correct uit te schrijven...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef gelly het volgende:
Je had geen 3.3 nodig maar een voldoende. Tentamens zijn een test om te kijken of je de stof begrijpt en kan toepassen, en dat kan je kennelijk niet.
Nigga pleasequote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef gelly het volgende:
Jezus man lafbekquote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Hmmz.. ik mag een mondeling doen. Krijg dan een half uur om 1 som te maken, vervolgens bespreken we die som en stelt hij nog wat algemene vragen. Indien dat goed is krijg ik een 6 voor het 2e tentamen (en heb ik dus een 6,5 als eindcijfer).
Mag ook alles herkansen.. moeillijk moeilijk... 30 min, 1 som.. is eigenlijk niks voor mij, maar goed... ik zie wel.
Eerst even op je andere account inloggen manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:14 schreef Koewam het volgende:
Had laatst een herkansing gemaakt (om die 3,3 op te hogen). Raad eens wat ik haalde? Een 3,3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |