Plek zat!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:16 schreef Beaker het volgende:wat leuk al die meets
![]()
Is er de 29ste of de 5de nog een plekje voor moeder en Jet
Ik zal is kijken of we kunnen!!
ik heb eigenlijk nog nooit gemeet![]()
Als ik hier kijk: http://home.planet.nl/~schij437/10daagse.htm wordt het goed smeren en veel drinken!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:01 schreef Ticootje het volgende:
ik zit net even te kijken voor het weer.....
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Zondag 29 wordt het prut...
Van jolietje wel toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Als het zondag goed weer is en mijn pet goed staat dan komen Jolie en ik ook even langs.Ik zou het wel op prijs stellen als er geen foto's van mij worden gemaakt.
Ik ga voor deze!!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Als ik hier kijk: http://home.planet.nl/~schij437/10daagse.htm wordt het goed smeren en veel drinken!
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Als het zondag goed weer is en mijn pet goed staat dan komen Jolie en ik ook even langs.Ik zou het wel op prijs stellen als er geen foto's van mij worden gemaakt.
Leuk! Ben benieuwd om je irl te zien en spreken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
Bij de xenos, niet zo heel duur....quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Of we nemen zeil mee.Of zo'n picknickkleed met van dat thermospul aan de onderkant.
Vuilniszakken!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef pinquit het volgende:
weetje wat ook jammer is.
mocht het zondag nou stralend weer worden, maar heeft het zaterdag en de nacht nou aan een stuk geregend, is het gras ook niet echt wat je noemt lekker om op te zitten
Iedere eerste zondag van de maand mogen winkels in Utrecht van 9.00 - 17.00 uur open zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik hoop maar dat het mooi wordt, ik moet al vrij vroeg vertrekken, krijg je niet echt de kans om te checken zo vroeg
Weet iemand of utrecht winkelcentrum zo open is aanstaande zondag?
baarn is wel nog open zondag, maar of je daar helemaal naar toe wiltquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, helaas niet, volgens 'koopzondagen.net'.
Dan zou je door of terug moeten naar Rotterdam. Daar is alles wel open in het centrum.
dick bruna museum?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Argh, verdulleme, uhm ander opties in de aanbieding![]()
om nu alleen maar sterves lang te treinen vind ik niet wat![]()
In Baarn doen de meeste winkels niet mee met koopzondag, omdat er nogal wat volk woont dat ze de rest van het jaar negeert als ze wel meedoenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
baarn is wel nog open zondag, maar of je daar helemaal naar toe wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |