Heeft iemand die dichterbijzit je nummer zodat je gewaarschuwd kan worden mocht het niet doorgaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:02 schreef _evenstar_ het volgende:
vind het best prut dat ik al zo vroeg moet vertrekken,... voor je het weet sta je daar in je uppie![]()
Dat is een goede idd!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
een verbanddoosje misschien bedenk ik net?
ik moet om half acht al van huis aan lopenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeft iemand die dichterbijzit je nummer zodat je gewaarschuwd kan worden mocht het niet doorgaan?
hahaha, met zo'n japanner als moeder schrikt ze idd niet meer van een camera.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan kan ik oefenen met plaatjes schieten met een door en door geoefend model
hahaha, die hebben wij ook nog 2!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef Saffier het volgende:
Manlief hier zegt; wel waterpistolen, géén plu's, we zijn niet van suiker! Moet ik er wel bij vermelden dat wij 2 supersoakers hebben![]()
in me eentjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat je je daar niet zo druk om moet maken, dat zal echt wel meevallen. En valt t tegen, kun je toch nog een gezellig dagje ervan maken in kidzcity of brunahuis?
Hee pssst... http://www.allergiesupermarkt.nl/tg_nl/main.php?action=groepen&actie=details&pagina=1&id=338&groep=13quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh texelonia of ireth een van de 2 ( of alletwee graag, ze worden nl. uit de handel genomen althans in de supermarkten hier in de buurt wel.![]()
ik moet eerst zeker weten of ze er daadwerkelijk tegen kan, en minimale afname is 6 doosjes plus 5 verzendkosten, 20 eurie om zo even uit te proberen vind ik beetje veelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee pssst... http://www.allergiesupermarkt.nl/tg_nl/main.php?action=groepen&actie=details&pagina=1&id=338&groep=13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |