[Dit bericht is gewijzigd door don berti (Datum 12 Oktober 1999).]
Dat heeft Mona slim gespeeld. Zij weet als enige hoe zoiets op TV overkomt!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door trafo (Datum 12 Oktober 1999).]
Grx, Maarten
Ja, vies he
Goed, Sabine gaat vanaf nu kelderen in de polls. "leuk voor hier" is 'not worthy' of lovesick Bart. Het is te hopen dat hij van deze uitspraak lucht krijgt (Hup, Mona!! laat die laadklep van je eens werken en spell it out for Bart: SHE DOESN'T LOVE YOU!)zodat hij S. snel doorziet en zichzelf niet belachelijker maakt dan nu. Wat een bitch is het, die jongen zó aan het lijntje te houden. Wel lekker zoenen en samen in bed liggen, maar het alleen 'voor hier' doen. Ik zou me kapot schamen als ik haar kende (je herinnert je vast nog wel die vriendinnen, die beweerden dat "ze echt wel verliefd was"). Gelukkig ken ik haar dus niet.
Maar dan Karin. Na de informatie van vanavond worden haar motieven opeens duidelijker. Ze heeft kanker gehad op jonge leeftijd en heeft nu 65% kans het weer te krijgen. Ze heeft dus veel nagedacht over leven (en dood) en heeft besloten eruit te persen wat er nog in zit (ze geeft zichzelf nog 10 jaar op deze aardkloot). Dan is elke uitdaging een leerkans, alles wat gek is kan dan niet gek genoeg zijn. Vandaar haar connectie met Maurice, ze zit niet zo in over haar man en kids, ze zijn wel wat gewend (terwijl heel Nederland er schande van spreekt ontdekt Karin gewoon haar eigen grenzen).
Samenvattend: de uitzending heeft nu eindelijk eens info opgeleverd waar we iets mee kunnen. Ook al had die herhaling van GB er niet in gehoeven en vind ik het belachelijk dat ze een CD op gaan nemen (ik hoop niet dat ze die zelf gaan zingen, tegen dat geloei van Mona is geen CD'tje bestand!).
en dat hoelahoepen heb je zelf wel eens geprobeerd hoe moeilijk dat is, ik ben super slank en zelfs bij mij ziet het er niet uit omdat ie meer op de grond ligt dan dat ik hoe noem je dat hoep?? of hoela???
Van de andere kant,..... misschien wil half nederland wel een keer zo door haar gebruikt worden?
Ja ik weet dat elke site er onderhand wel een heeft, maar een beetje betrouwbare, die elke dag bijgesteld wordt en waar je elke dag kunt stemmen zou wle leuk zijn.
Thanx.
De off. BB site, vette Flash versie, In control, populariteit. Ken je elleke dag je rating doorgeven. Of het echt werkt moet je aan Hummie vragen, als je het mij vraagt is die hele poll doorgestoken kaart, maar goed. Daar dus.
Ik heb me overigens al wéken geleden opgegeven voor die "Nieuwsbrief" van VOO over BB. Heeft iemand die überhaupt al eens ontvangen????
Hier is het stemgedrag tenminste controleerbaar!
Breng je stem uit!
Ruuds populariteit is volgens de polls gedaald, net als die van Willem. Toch vreemd, want die zijn juist populairder geworden ten opzichte van bijv. Sabine of Mona. Maar ik denk dus dat die polls bedoeld zijn om ons zand in de ogen te strooien. Nog een middel om de publieke opinie te beïnvloeden. Eigenlijk te triest voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |