Het is hier schoonquote:
Zo iets vermoed ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 00:15 schreef aerodynamic het volgende:
Bij ons lag het probleem aan openingen op de zolder.
Kutbeesten zijn het, idd.
Ben dit jaar alleen al een stuk of 20 keer gestoken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
Goed zoeken, zal wel ergens een nest zitten.
Ben 1 keer door wespen in het ziekenhuis geraakt. Was 25 keer gestoken, niet lekker dus
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef pekel het volgende:
[..]
Ben dit jaar alleen al een stuk of 20 keer gestoken.. Gelukkig niet in 1 dag.
.
I dunno. Begin dit jaar had ik er een tijdje last van. Destijds m'n kamer volgespoten met anti-wespenspray. Dat heeft een lange poos gewerkt. Tot begin deze maandquote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat gedaan dan?
Bij mij was wel ineens
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef pekel het volgende:
[..]
Ben dit jaar alleen al een stuk of 20 keer gestoken.. Gelukkig niet in 1 dag.
.
dat is symptoon bestrijding. Je kan beter kijken waar het nest zit en dan de gemeente bellen. Die hebben daar van die mannetjes voor die die nesten weghalen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef pekel het volgende:
[..]
I dunno. Begin dit jaar had ik er een tijdje last van. Destijds m'n kamer volgespoten met anti-wespenspray. Dat heeft een lange poos gewerkt. Tot begin deze maand:{
Maandag maar weer eens zo'n bus halen:Y
Precies!quote:Op zondag 15 juli 2007 08:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is symptoon bestrijding. Je kan beter kijken waar het nest zit en dan de gemeente bellen. Die hebben daar van die mannetjes voor die die nesten weghalen.
Vorige week nog gestoken door een wesp, die zat gewoon op mijn bovenbeen en ik deed niksquote:Op zondag 15 juli 2007 01:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Die beesten doen niets als je er niet naar gaat meppen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |