abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:35:26 #1
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_51476120
Ik las afgelopen week de FHM en daar stond een artikel in over bepaalde extreme sexactiviteiten. Zo was er ook woestijnratten. Het kwam er op neer dat je een wc-rol (het karton) in je anus schoof en er dan een woestijnrat in deed. Dit zou sexueel prikkelend zijn. Volgens mij ben je dus gewoon ziek in je hoofd als je daar op geilt.

Wat is jullie mening over deze vorm van sex? Gaat dit te ver? Is het dierenmishandeling? Zijn er mensen met ervaring?

Groetjes
pi_51476591
Euj dit is geen discussieforum, hier willen we alleen maar pr0n zien
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_51477011
--> Sex
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 15 juli 2007 @ 00:09:27 #4
179034 Bernard0s
pi_51477299
BrokenToe, dit is toch sex. Duik het internet op en je zult woestijnratsex vinden I guess.
  zondag 15 juli 2007 @ 00:12:01 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_51477400
Lemmiwinks. .
Ik ga naar huis.
pi_51477486
Het heeft wel wat!
pi_51477534
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef Bernard0s het volgende:
BrokenToe, dit is toch sex. Duik het internet op en je zult woestijnratsex vinden I guess.
Het gaat erom dat we hier niet willen discussieren maar alleen willen genieten van beeldmateriaal, dus het is beter om dit topic in seksualiteit neer te zetten
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 15 juli 2007 @ 00:47:36 #8
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_51478380
ziek man, vroeger werd dit ook als martelmethode gebruikt door het Japanse leger, er werd dan een blik met een rat er in op je reet gezet en de enige weg eruit voor de rat was via de anus en dus groef hij daar dan ook een weg doorheen.
The truth is relative, pick one that works!
  zondag 15 juli 2007 @ 02:43:12 #9
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_51480425
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef Bernard0s het volgende:
Ik las afgelopen week de FHM en daar stond een artikel in over bepaalde extreme sexactiviteiten. Zo was er ook woestijnratten. Het kwam er op neer dat je een wc-rol (het karton) in je anus schoof
Hmm, moet je er eerst een wc-rol inproppen, oprekken dus
quote:
en er dan een woestijnrat in deed. Dit zou sexueel prikkelend zijn. Volgens mij ben je dus gewoon ziek in je hoofd als je daar op geilt.
Suïcidaal is een betere term
quote:
Wat is jullie mening over deze vorm van sex? Gaat dit te ver? Is het dierenmishandeling? Zijn er mensen met ervaring?

Groetjes
Ik denk niet dat dat serieus was... zo'n beest gaat graven tot hij er bij de mond weer uitploept...

* James1988 denkt aan het boek '1984' waar dat een verhoormethode was...
  zondag 15 juli 2007 @ 03:15:27 #10
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_51480675
Er is heel lang een urban legend geweest dat Richard Gere hiervoor eens in het ziekenhuis was geweest...
http://urbanlegends.about.com/od/celebrities/a/richard_gere.htm
Nee jij bent lekker. =X
pi_51483372
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
ziek man, vroeger werd dit ook als martelmethode gebruikt door het Japanse leger, er werd dan een blik met een rat er in op je reet gezet en de enige weg eruit voor de rat was via de anus en dus groef hij daar dan ook een weg doorheen.
De hollanders deden dat ook, maar dan anders: een kooi zonder bodem en een rat erin werd op je buik gezet. Kon je nog gezellig meekijken als ze de gloeiende kolen op de kooi legden om die rat je buik in/door te jagen.
  zondag 15 juli 2007 @ 11:25:01 #12
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51483692
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:12 schreef nietzman het volgende:
Lemmiwinks. .
Daar dacht ik ook aan toen ik de OP las
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 15 juli 2007 @ 12:30:53 #13
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_51485519
> SEX
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie FP zondag 15 juli 2007 @ 17:27:48 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_51494647
quote:
Op zondag 15 juli 2007 03:15 schreef PrinceLu het volgende:
Er is heel lang een urban legend geweest dat Richard Gere hiervoor eens in het ziekenhuis was geweest...
http://urbanlegends.about.com/od/celebrities/a/richard_gere.htm
Arie en Silvester hadden er ook een stuk over dacht ik
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_51495063
South Park
  zondag 15 juli 2007 @ 18:03:51 #16
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_51495855
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef MaGNeT het volgende:
South Park
http://www.youtube.com/watch?v=rZKxxWCyjak

(waarom is ie duits )
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:42:42 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51621974
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:12 schreef nietzman het volgende:
Lemmiwinks. .
Ook het eerste waar ik aan dacht.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:12 schreef Fixers het volgende:

[..]

De hollanders deden dat ook, maar dan anders: een kooi zonder bodem en een rat erin werd op je buik gezet. Kon je nog gezellig meekijken als ze de gloeiende kolen op de kooi legden om die rat je buik in/door te jagen.
The fast and the furious 2 is dit toch?

Ontopic:
Het is ziek, gestoord en levensgevaarlijk. Die rat kan nog wel even overleven in je anus en gaat zich een weg naar buiten vreten en dan houd hij echt niet je darmkanaal aan hij gaat gewoon dwars door darm en andere organen heen
Domo Arigato!
pi_51622215
Woestijnratjes, of ook gerbils genoemd zijn geen gewone ratten he...

Niet dat dat veel beter is, gerbils zijn namelijk verslaafd aan graven, dat doen ze een groot deel van hun wakkere tijd.
Lijkt me dus ook niet ech tgezond dat via een wc rol of wat dan ook in je te laten gaan, ze zullen daar ook gaan graven, waar ze erg goed in zijn trouwens...

Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker kan zijn, misschien als je ervan houdt gruwelijke pijnen te doorstaan en je darmwand te voelen scheuren dat het wat is, maar het lijkt me zo dat je er niet heel lang plezier van zal hebben en vooral erg veel last daarna zal hebben, als je er al niet van doodgaat...

Hoe krijg je zo'n beest er trouwens weer uit???????????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:04:06 #19
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51622645
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef erodome het volgende:
Woestijnratjes, of ook gerbils genoemd zijn geen gewone ratten he...

Niet dat dat veel beter is, gerbils zijn namelijk verslaafd aan graven, dat doen ze een groot deel van hun wakkere tijd.
Lijkt me dus ook niet ech tgezond dat via een wc rol of wat dan ook in je te laten gaan, ze zullen daar ook gaan graven, waar ze erg goed in zijn trouwens...

Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker kan zijn, misschien als je ervan houdt gruwelijke pijnen te doorstaan en je darmwand te voelen scheuren dat het wat is, maar het lijkt me zo dat je er niet heel lang plezier van zal hebben en vooral erg veel last daarna zal hebben, als je er al niet van doodgaat...

Volgens de mythe:
quote:
Richard Gere and the gerbil

The rumor that started all this fuss goes something like this:

Several years ago, "they" say, Richard Gere was admitted into the emergency room of a Los Angeles hospital with foreign object lodged in his rectum. Some say Gere was alone when he arrived, others say he was accompanied by a friend (e.g., former love interest Cindy Crawford). In any case, an x-ray was taken and it was determined that the foreign object was a gerbil (either alive or dead, depending on who tells the story). Mr. Gere was rushed to surgery, where it took an entire team of doctors to extract the animal from his behind. Some variants say the gerbil was found to have been shaven and declawed; others claim the animal had been placed in a special plastic pouch. Still others insist the poor creature was Gere's own beloved pet (appropriately named "Tibet" in this variant). In any event, when the gerbilectomy was done the medical team was sworn to secrecy — unsuccessfully, we must conclude — and Gere went on his merry way, suffering no permanent harm other than to his reputation.

"Is it true?" you ask.
Zoals het hier wordt verteld zou er kans zijn dat ze het beest dus "onschadelijk" hebben gemaakt dat zou het nog wel mogelijk te maken maar nogsteeds geloof ik er niks van.
Domo Arigato!
pi_51623685
Dit kan niet serieus zijn
pi_51627700
ik reageer hier gewoon niet op dan blijft dat uit mijn lijstje......

oeps telaat
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:47:04 #22
181263 meepseBarg
meepse Bagger
pi_51631089
I smell a rat.
't is iig wel van de ratten besnuffeld!
de oude meepse barg ligt nimmermeer in drab
pi_51634875
Are you serieus?
x -- me Gustas tú
pi_51638486
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef erodome het volgende:
Via de slokdarm omhoog?
pi_51638561
Lemmiwinks.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')