Het gaat erom dat we hier niet willen discussieren maar alleen willen genieten van beeldmateriaal, dus het is beter om dit topic in seksualiteit neer te zettenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef Bernard0s het volgende:
BrokenToe, dit is toch sex. Duik het internet op en je zult woestijnratsex vinden I guess.
Hmm, moet je er eerst een wc-rol inproppen, oprekken dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef Bernard0s het volgende:
Ik las afgelopen week de FHM en daar stond een artikel in over bepaalde extreme sexactiviteiten. Zo was er ook woestijnratten. Het kwam er op neer dat je een wc-rol (het karton) in je anus schoof
Suïcidaal is een betere termquote:en er dan een woestijnrat in deed. Dit zou sexueel prikkelend zijn. Volgens mij ben je dus gewoon ziek in je hoofd als je daar op geilt.
Ik denk niet dat dat serieus was... zo'n beest gaat graven tot hij er bij de mond weer uitploept...quote:Wat is jullie mening over deze vorm van sex? Gaat dit te ver? Is het dierenmishandeling? Zijn er mensen met ervaring?![]()
Groetjes
De hollanders deden dat ook, maar dan anders: een kooi zonder bodem en een rat erin werd op je buik gezet. Kon je nog gezellig meekijken als ze de gloeiende kolen op de kooi legden om die rat je buik in/door te jagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
ziek man, vroeger werd dit ook als martelmethode gebruikt door het Japanse leger, er werd dan een blik met een rat er in op je reet gezet en de enige weg eruit voor de rat was via de anus en dus groef hij daar dan ook een weg doorheen.
Daar dacht ik ook aan toen ik de OP lasquote:
Arie en Silvester hadden er ook een stuk over dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2007 03:15 schreef PrinceLu het volgende:
Er is heel lang een urban legend geweest dat Richard Gere hiervoor eens in het ziekenhuis was geweest...
http://urbanlegends.about.com/od/celebrities/a/richard_gere.htm
Ook het eerste waar ik aan dacht.quote:
The fast and the furious 2 is dit toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
De hollanders deden dat ook, maar dan anders: een kooi zonder bodem en een rat erin werd op je buik gezet. Kon je nog gezellig meekijken als ze de gloeiende kolen op de kooi legden om die rat je buik in/door te jagen.
Volgens de mythe:quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef erodome het volgende:
Woestijnratjes, of ook gerbils genoemd zijn geen gewone ratten he...
Niet dat dat veel beter is, gerbils zijn namelijk verslaafd aan graven, dat doen ze een groot deel van hun wakkere tijd.
Lijkt me dus ook niet ech tgezond dat via een wc rol of wat dan ook in je te laten gaan, ze zullen daar ook gaan graven, waar ze erg goed in zijn trouwens...
Ik kan me niet voorstellen dat dat lekker kan zijn, misschien als je ervan houdt gruwelijke pijnen te doorstaan en je darmwand te voelen scheuren dat het wat is, maar het lijkt me zo dat je er niet heel lang plezier van zal hebben en vooral erg veel last daarna zal hebben, als je er al niet van doodgaat...
Hoe krijg je zo'n beest er trouwens weer uit???????????
Zoals het hier wordt verteld zou er kans zijn dat ze het beest dus "onschadelijk" hebben gemaakt dat zou het nog wel mogelijk te maken maar nogsteeds geloof ik er niks van.quote:Richard Gere and the gerbil
The rumor that started all this fuss goes something like this:
Several years ago, "they" say, Richard Gere was admitted into the emergency room of a Los Angeles hospital with foreign object lodged in his rectum. Some say Gere was alone when he arrived, others say he was accompanied by a friend (e.g., former love interest Cindy Crawford). In any case, an x-ray was taken and it was determined that the foreign object was a gerbil (either alive or dead, depending on who tells the story). Mr. Gere was rushed to surgery, where it took an entire team of doctors to extract the animal from his behind. Some variants say the gerbil was found to have been shaven and declawed; others claim the animal had been placed in a special plastic pouch. Still others insist the poor creature was Gere's own beloved pet (appropriately named "Tibet" in this variant). In any event, when the gerbilectomy was done the medical team was sworn to secrecy — unsuccessfully, we must conclude — and Gere went on his merry way, suffering no permanent harm other than to his reputation.
"Is it true?" you ask.
Via de slokdarm omhoog?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef erodome het volgende:
Hoe krijg je zo'n beest er trouwens weer uit???????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |