Maar wat is dan het doel van dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Nu wel ja, ik steek een hoop werk in dit topic en dan gaan mensen weer blaaten zonder de tekst fatsoenlijk gelezen te hebben, terwijl het niet veel tekst was en ook nog eens dikgedrukt.
Plaatjes posten, blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar wat is dan het doel van dit topic?
dat weet ts zelf ook niet...quote:Opzondag 15 juli 2007 12:55schreef ThE_ED het volgende:
Aangezien je ze in het echt ook ziet lijkt het me logisch dat men deze fenomenen ook in films stopt.. what's your point?
Tuurlijk, is het net alsof het een heel natuurlijk allerdaags verschijnsel is !quote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef ThE_ED het volgende:
Aangezien je ze in het echt ook ziet lijkt het me logisch dat men deze fenomenen ook in films stopt.. what's your point?
Het is in ieder geval een alledaags verschijnsel, en de bredere strepen zijn soms gewoon natuurlijk ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Tuurlijk, is het net alsof het een heel natuurlijk allerdaags verschijnsel is !![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een alledaags verschijnsel, en de bredere strepen zijn soms gewoon natuurlijk ja.
Ik heb nog niemand over horen schakelen naar de term remtrail.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:51 schreef JohnDope het volgende:
de woorden in combinatie met het woord 'trail' zijn echt een hype op dit moment. Past precies bij het spelletje Bullshit-bingo.
Dat is dus nog een slag erger eigenlijk. Dat ze het expres gaan renderen die nepwolken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ehm, Over the Hedge, Cars en Open Season zijn animatie films, en dus zijn die luchten ook geanimeerd.
Dank je, nu is m'n beeldscherm natquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus nog een slag erger eigenlijk. Dat ze het expres gaan renderen die nepwolken.
Wat is daar in godsnaam erg aan, mafkeesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus nog een slag erger eigenlijk. Dat ze het expres gaan renderen die nepwolken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |