Kun je iets minder kort van stof zijn, zodat ik makkelijker in kan haken?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Fucking triest. Val dood man.
Ja, ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Gegroet, vrinden.
Films zonder Jim erin die een vervolg zijn op een van zijn kaskrakers (ik noem een 'Dumb and Dumberer', 'Son of the Mask' (en een 'Ace Ventura 3' die - zonder Jim - in de maak is)) zijn nooit goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef dwerg het volgende:
Bupa.
Ik zag vanmiddag een lange reclamespot op TMF voor Evan Almighty. Ik vroeg me twee dingen af: heeft Bupa die al gezien, en zoja, was de film objectief gezien ongeveer even goed als Bruce Almighty?
Dan kijk ik liever naar Dumb and Dumber en Bruce Almighty.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef dwerg het volgende:
Deze films vond ik ontzettend flauw als in niet leuk.
Zo was er hier de afgelopen weken een meisje aan het werk dat Sara heet, en toen zei iemand dat ze haar in de tuin moesten zetten als haar moeder 50 werd. Dat vond ik een ontzettend flauwe grap.
Mug:quote:Op maandag 16 juli 2007 04:28 schreef broer het volgende:
Goedemorgen, Lienekien. Ik hoorde vanavond dat 'jullie Groningers' een mug 'vlieg' noemen en een vlieg 'mug'. Hoe zit dat precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |