Fucking triest. Val dood man.quote:Op zondag 15 juli 2007 07:54 schreef LXIV het volgende:Als ik me jou voorstel, kromgebogen achter je computertje, in een steeds hoger oplopende toestand van woede en frustratie, radeloos en op je lippen bijtend, dan pleziert me dat gewoon. Sorry daarvoor, ik kan het niet laten.
Kun je iets minder kort van stof zijn, zodat ik makkelijker in kan haken?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Fucking triest. Val dood man.
Ja, ik blijf niet aan de gang.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Gegroet, vrinden.
Films zonder Jim erin die een vervolg zijn op een van zijn kaskrakers (ik noem een 'Dumb and Dumberer', 'Son of the Mask' (en een 'Ace Ventura 3' die - zonder Jim - in de maak is)) zijn nooit goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:26 schreef dwerg het volgende:
Bupa.
Ik zag vanmiddag een lange reclamespot op TMF voor Evan Almighty. Ik vroeg me twee dingen af: heeft Bupa die al gezien, en zoja, was de film objectief gezien ongeveer even goed als Bruce Almighty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |