Dat is toch altijd zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef S1nn3rz het volgende:
.. mijn fallus is gloeiend heet en elke kleine aanraking doet pijn...
Oh ja, een subtiel maar belangrijk verschil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou nee hoor, geen pijn. eerder lekker gevoelig
Nou ja, zeg!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef BrandX het volgende:
overigens geen grapje: er is ooit een keer een vrouw verkracht met een stok vol tijgerbalsem![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef BrandX het volgende:
overigens geen grapje: er is ooit een keer een vrouw verkracht met een stok vol tijgerbalsem![]()
Snij hem eraf.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef S1nn3rz het volgende:
ja lach maar, ik zat maar mooi in mijn maag met deze klucht.![]()
ik verwacht de volgende keer een informatief topic van fok waarin staat dat dit geen goede combinatie is
Een ding snap ik niet..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef S1nn3rz het volgende:
ja lach maar, ik zat maar mooi in mijn maag met deze klucht.![]()
ik verwacht de volgende keer een informatief topic van fok waarin staat dat dit geen goede combinatie is
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef doka het volgende:
[..]
Een ding snap ik niet..
1) tijgerbalsum aan je handen
2) plassen
3) ... (<-- wat deed je hier)
4) zere piemel
nee, het trekt er een soort van in. dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:22 schreef Dorkquemada het volgende:
Kun je het niet afspoelen?
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, het trekt er een soort van in. dus dat gaat niet.
dat deed ik eerder ook, echter mijn vriendin klaagde dat ze altijd op pisbrillen moest zitten. toen ben ik er maar mee gekapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef katerwater het volgende:
Een echte man pist zonder zn lul vast te houden.
^quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef JeOma het volgende:
[..]
^
![]()
Kan je vriendin de tijgerbalsem er niet vanaf likken?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:26 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Probeer eens Veet ontharingscreme op je testikels, pas dan kun je echt lachen en een topic maken!
Echt, het werkt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |