abonnement Unibet Coolblue
pi_51919572
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:26 schreef JelleS het volgende:
Ik heb trouwens maar even een site aangemaakt voor Benoit, zo trots ben ik dat hij 2 keer is genoemd en voor de rest totaal niets noemenswaardig heeft gedaan. Zo hoort het bij een adoptierenner: Meldt je aan als fan!

http://www.benoitsalmon.nl/
Bennie Zalm fanclub in die titelbalk
pi_51920362
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef Falco het volgende:
edit: ohja leuk detail is dat Botcharov gisteren tijdens de rit even uit het peloton glipte om naar speciaal gekomen fans te zwaaien. Zat hier Existenz bij ?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_51920427
72. BOTCHAROV Alexandre 103 CREDIT AGRICOLE 1h 09' 58" + 07' 14"

Tijdrijden was niet zijn prioriteit, maar hij heeft het rustig aan gedaan, omdat existenz al het werk deed door veels te hard van Frankrijk weer naar Nederland te rijden en alle flitsers te missen .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:06:26 #204
183348 knoets
cy-clis-me
pi_51920606
Benoit Vaugrenard is vandaag 99e geworden, een zeer keurige prestatie, voor toppers als Rinero, Haussler, Cioni en Florencio!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:31:23 #205
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51921257
41. SIUTSOU Kanstantsin 218 BARLOWORLD 1h 08' 11" + 05' 27"

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51940123
Daniele Righi heeft deze tour met een grote grijns afgesloten door de winst van zijn teamgenoot Bennati in de laatste etappe.
Zelf mocht Righi over deze tour erg tevreden zijn: een 96e positie in het eindklassement en verscheidene tv momenten.
Ik ben trots op mijn adoptierenner : tot volgend jaar!
  zondag 29 juli 2007 @ 19:19:50 #207
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_51940235
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef Roynaldinho het volgende:
Daniele Righi heeft deze tour met een grote grijns afgesloten door de winst van zijn teamgenoot Bennati in de laatste etappe.
Daar kan Corioni over mee praten

Corioni werd vandaag trouwens 134e, en in het einklassement is hij 126e geworden.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_51940626
Johann Tschopp heeft ook Parijs gehaald, de champs elysees zijn na drie weken zware koers mooi om te zien, zelfs de Eiffeltoren is dan een wereldwonder wanneer je zo hebt afgezien.

Johann heeft veel lol gehad onderweg met z'n ploeggenoten en vooral ook Fransen omdat Johann natuurlijk een Romandiėr is, het franstalige gedeelte van Zwitserland.
Hij is een keertje in de aanval geweest in de pyreneėn en eindigt in Parijs op een mooie 93e plek.

De zwitser is erg blij voor Cancellara die twee etappes won, voor de drie adoptieweken en natuurlijk voor de andere adoptierenners die ook Parijs haalden.

Natuurlijk zijn er veel adoptierenners helaas uitgevallen, ook ploeg (adoptie) genoten van de zwitser moesten naar huis, maar le tour n'attend personne

Ik zwaai Johann uit, onze wegen scheiden ,maar misschien (als hij dan nog steeds redelijk onbekend is) is het een tot weerziens voor 2008.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 29 juli 2007 @ 19:38:19 #209
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_51940656
Isasi sluit af met goed resultaat

PARIJS - Nee, tevreden kan Inaki Isasi niet zijn met zijn Tour de France. Vorig jaar sprintte hij nog regelmatig in de top tien, dit jaar kwam hij niet verder dan een veertiende plek in de twaalfde etappe. Een resultaat dat hij vandaag wist te herhalen. Ook zijn eindklassering, 90e, spreekt weinig tot de verbeelding. Toch was de Bask na afloop positief: "Al durf ik bijna niet te zeggen dat ik positief ben, want mensen gaan dan hele andere dingen denken. Maar goed, met twee teamgenoten in de top tien van het klassement mogen we als ploeg niet klagen. Jammer dat er geen etappeoverwinning in zat. Maar volgend jaar is er weer een Tour."

Isasi
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_51941198
Francisco Perez Sanchez heeft nog zijn best gedaan om de meest kleurloze en onzichtbare tour te rijden, maar helaas werd hij meerdere malen gespot toen hij uit het peloton moest lossen, wat hem in elke bergrit toch zeker wel onverwacht vroeg moest overkomen. De beste klassering van dit jaar was de 61e plek in de eerste tijdrit in Albi. Uiteindelijk eindigde Fran op plek 72 in het klassement. Een echt middenmoter dus tussen de 141 renners die in Parijs aankwamen.

Zijn meest opvallende prestatie bereikte hij in de negende rit naar Briancon, toen hij op de top van de Iseran als 7e boven kwam en zo 8 punten voor het bergklassement pakte. De camera's hebben dit compleet gemist, maar Francisco een beetje kennende had het te maken met de vroege start van de etappe. Daardoor kon hij 's ochtends niet rustig ontbijten en miste hij zijn krantje. Hij had begrepen dat er bovenop de Iseran een aantal krantjes werden uitgedeeld, en hij wilde ook nog even tijd hebben om te lezen. Die 8 bergpuntjes waren dan een noodzakelijk kwaad. Volgend jaar beter.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zondag 29 juli 2007 @ 23:53:44 #211
183348 knoets
cy-clis-me
pi_51947881
Benoit Vaugrenard heeft de Tour afgesloten op een keurige 83e plek! De Top-10 prestatie uit de proloog heeft hij helaas niet door kunnen trekken, maar er zit zeker een verbetering in zijn prestaties, vorig jaar werd hij nog 89e in de Tour.
pi_51949535
De meest succesvolle adoptierenner is toch wel Soler (BVO), Astarloza (Borisz) en Gerdemann (PAA-053) hebben ook een mooie prestatie geleverd.
pi_51955393
Grischa Niermann is uiteindlijk op de 86ste plek terecht gekomen. Een typische plek voor een knecht natuurlijk. Al had Grischa zelf de tour vast anders gezien net als de rest van de Rabo ploeg
pi_51958680
Dat is teleurstellend terugkomen van mijn vakantie uit Slovenie De Dolomieten zeg. Denk je na 2 weekjes lekker fietsen je adoptierenner (Staf Scheirlinckx) bovenop het podium terug te vinden in Parijs, blijkt hij genekt te zijn door het sneue werk van een ploeggenoot. Zo dicht bij de eindoverwinning als dit jaar zal Cofidis nooit meer komen
pi_51961540
Sergio Paulinho is dus 65e geworden in het algemeen klassement, op een dikke 2 uur van zijn teammaat Contador. Die kon winnen door de bemoedigende woorden en de smerige moppen die Paulinho elke avond voor hem had!

Hij blijft toch mannen als Voeckler, Millar, Aerts, Casar, Rinero, Mercado, Schumacher, Cancellara en Weening voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51961572
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef Fides het volgende:
De meest succesvolle adoptierenner is toch wel Soler (BVO), Astarloza (Borisz) en Gerdemann (PAA-053) hebben ook een mooie prestatie geleverd.
Dan vind ik Soler ook de grootste verrassing op zich. Astarloza was bekend dat ie wel top 20 kon rijden, nu doet ie het nog wel een stukje beter natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51964536
Net zoals alle overige Fransen in de Tour de France dit jaar, kon William Bonnet niet al te veel potten breken. Wel behaalde hij enkele top 20 plaatsen: 18e (proloog), 11e (etappe 2), 9e (etappe 11). Hij maakte vooral indruk in de tijdritten en hij bleek ook nog over een redelijke sprint te bezitten.
Door het vele werk dat hij in dienst van o.a. Thor Hushovd moest verrichten, had Bonnet vooral zware dagen in de bergen. Maar Bonnet overleefde de bergen en eindigde gisteren in de laatste etappe als 130e, waardoor hij 109e werd in zijn eerste Tour de France.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')