Oh, dan is het goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als het lauw is en je snel zin hebt
En lauw bier is 100%
De dopjes? Bij mij zat het dopje er nog op, en was de bodem er volledig uitgeknald.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef xprotagonistx het volgende:
Even snel afkoelen in de vriezer is handig. Maar ik was eens een kratje vergeten, en toen waren de dopjes eraf geknald. Niet zo'n probleem, tenzij je geen trek hebt in al dat bier.
Is er alquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
What about bier ijs??
Schiet me net te binnen nou ik dit topic lees.
een soort raket maar ipv fruitsap enzo gewoon lekkere Hertog Jan ofzo.
![]()
Kamertemperatuur ga ik vanuitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:15 schreef kreischer2000 het volgende:
Ligt eraan hoe warm het flesje is wanneer je het erin doet
Maar blik geleid de kou beter dan glas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef Tism het volgende:
Heb 40 minuten geleden 2 lauwe halve liter blikken in 't vriesvak gelegd, toen ik de TT van dit topic las dacht ik er weer aan, en ik moet zeggen ze zijn nu precies op de goede temperatuur!![]()
Ik denk niet echt dat de warmtegeleidingscoefficient het glas de beperkende factor is in het afkoelen, omdat de warmtecapaciteit van water (en bier bestaat nog altijd voor ongeveer 95 % uit waterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Maar blik geleid de kou beter dan glas.
Hoe lang moet een fles (30 of 33cl)?
Huhuh, daar ging mn gezondheid en gebitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
What about bier ijs??
Schiet me net te binnen nou ik dit topic lees.
een soort raket maar ipv fruitsap enzo gewoon lekkere Hertog Jan ofzo.
![]()
Ligt eraan of je er een ijsje van wilt maken ja of neequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef -Mo- het volgende:
Hoe lang kan ranja in de vriezer?
Niet te lang, ga je er dronken van worden nog!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef -Mo- het volgende:
Wanneer heb je tantoe koude ranja en wanneer heb je ijs?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ligt eraan of je er een ijsje van wilt maken ja of nee
36.25 minuten is die tantoe koudquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wanneer heb je tantoe koude ranja en wanneer heb je ijs?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef -Mo- het volgende:
Doe eens braaf reagerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |