quote:
Geniet er dan nog maar even snel van, want als ik de geruchten op deze site moet geloven, is hij de eerst volgende die zijn koffers kan pakken.
Wat is dat nou weer voor onzin??? Volgens de polls op Internet is Mona de eerste die het huis zal verlaten. De volledige stand:
1. Mona: 37%
2. Bianca: 22%
3. Karin: 11%
4. Bart/ Ruud: 7%
6. Sabine: 6%
7. Maurice: 4%
8. Willem: 2%
bron: http://travel.to/big-brother
Willem heeft dus het minst...
Is het forum hier geen afspiegeling of ligt het nivo gewoon een kilometer hoger?
Goed, hint: niveau hier, 30000 voet, niveau nederland: -2,5 NAP.
quote:
op 10-13-1999 om 12:32 PM schreef GeGs het volgende:
Wil je die vraag echt beantwoord hebben?Goed, hint: niveau hier, 30000 voet, niveau nederland: -2,5 NAP.
Misschien heeft het ook met de live-streams te maken, waar de Fok!kers wellicht meer naar kijken!?
Quote: Ik had een goede baan en mijn (ex)vrouw deed ook nog wat.
Quote: Ze hebben een Kut en daarom doen ze raar...etcetc...
Ik vind het best maar het verbaasd me dat de dames toch zo blij met hem zijn...meer niet.
Ach ja...ze hebben allemaal wat...
Ik zie voor Willem nog de hoop om zich te ontplooien tot een interessant figuur, ik heb voor Maurice de hoop al opgegeven.
Willem is de enige die ik die 250.000 gun.
quote:
op 10-13-1999 om 11:07 AM schreef dr Evil het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin??? Volgens de polls op Internet is Mona de eerste die het huis zal verlaten
En zal dat niet eens tijd worden ook dan?
Ik heb nu al genoeg MONA gezien voor deze eeuw. Gelukkig had ze net nog geen zweep in d'r hand toen ze die krimi-pet op had.
Willem zal zeker nog wel even blijven.
Ruud, Willem en Maurice zullen elkaar niet nomineren.
Bart en sabine zullen elkaar niet nomineren.
Karin en Bianca ook niet.
Ruud en Willem moeten gewoon samen doen. fl 125.000 is ook lekker eten, zo vlak voor 2000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |