Ik had deze gisteren ook al geplaatst.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:
Hier nog even een foto van Huub, de vingertoppen van Brian zijn goed te zien op zijn arm. Dit deed hij bij Huub toen Brian zei dat hij naar achter moest.
http://i154.photobucket.com/albums/s261/DGKRob_2007/hugw.jpg
Ook een boete voor Brian de slinkse rat!
Ja ik weet het maar even nog extra onder de aandacht! Want het is niet alleen Natasja geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had deze gisteren ook al geplaatst.
[afbeelding]
Mooooooooooooooi.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
Huub zegt dat ie zo gaat bellen omdat natasia geen boete krijgt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
Huub zegt dat ie zo gaat bellen omdat natasia geen boete krijgt.
Ik zie het verband ff niet, maar vertelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:20 schreef wolferl het volgende:
Zou dat schoppen van Natasia tegen Jaap en de daarop volgende sancties(geen dus) iets te maken hebben met het omkoopschandaal van Jaap en Cora?
Ik kan daar wel een verband in leggen.
Als je gewoon een aantal vingers ziet staan....... dat is stevig doorknijpenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had deze gisteren ook al geplaatst.
[afbeelding]
Hoezo argwanendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Lieke weer op dreef omdat ze goedemorgen zei.![]()
Lieke zei hem goedemorgen, maar hij weigerde te antwoorden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Lieke weer op dreef omdat ze goedemorgen zei.![]()
Dat is nog het meest trieste ! Hij staat het te vertellen onder het mom vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nu is hij heeeeeel trots op z'n geweldige actie.
Dan zouden de kijkcijfers van +/- 480.000 naar 100.000 gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef ricofromrio het volgende:
Ze hebben allemaal 1 ding gemeen ze haten Huub en Lieke
virus van Dennix ovegenomen
Dennix zegt veel maar doet nix
vraag me af wat er zou gebeuren als Huub en Lieke er niet waren
ook met de kijkcijfers
Ik hoop zo op een bommetje in de ban groep, het moet een makkie voor de regie zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke zei hem goedemorgen, maar hij weigerde te antwoorden.
Toen zei Huub goedmorgen en sprak over de DJ-les en Brian gaf vriendelijk antwoord.
Daarna Lieke weer 'goedemorgen' en Brian had weer niets geantwoord.
En nu is hij heeeeeel trots op z'n geweldige actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |