quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:40 schreef Desii het volgende:
Als je Jaap zo hoor praten over zijn hoerengroupiedag... is hij voorlopig nog niet van plan om weg te gaan.

ik snap nu waarom ie al dat haar naar voren kamt.. hij wordt een beetej kaal.. heeft mega-inhammen. wil hem wel is zien met zijn haar naar achteren gekamt. hhahaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef dgk_fan het volgende:
De raderen draaien weer bij Dennis. Wat gaat er DEZE nacht aan terror komen ?
[afbeelding]

Ik denk als hij met zijn koppie onder water is geweest dat je dan al een behoorlijke inschatting kunt maken waar de mega-inhammen eindigen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:42 schreef Zora01 het volgende:
[..]
ik snap nu waarom ie al dat haar naar voren kamt.. hij wordt een beetej kaal.. heeft mega-inhammen. wil hem wel is zien met zijn haar naar achteren gekamt. hhaha

Echt????????????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia bekent dat ze een keer iemand in het gezicht heeft gesneden met spiegelscherven.

Ow een sinterklaasgedichtje van Brianquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Gedicht voor Lieke en Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xLWI0IIdSh0&NR=1

Nou, dat deel over het mediageil zijn, dat is een staaltje zelfreflectie. Daar kunnen bezoekers vast wel wat mee.quote:

Pardon?? Die is niet goed wijsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia bekent dat ze een keer iemand in het gezicht heeft gesneden met spiegelscherven.

toen was ze nog kleinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:

Ik zie haar daarin ook in staat voor om iemand zo toe te takkelen, en ik denk dat we in DGK nog wel een keer zoiets mogen verwachten van haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:

een wolf met schaapskleren die Nadia......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |