Pardon?? Die is niet goed wijsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia bekent dat ze een keer iemand in het gezicht heeft gesneden met spiegelscherven.
toen was ze nog kleinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia bekent dat ze een keer iemand in het gezicht heeft gesneden met spiegelscherven.
Ik zie haar daarin ook in staat voor om iemand zo toe te takkelen, en ik denk dat we in DGK nog wel een keer zoiets mogen verwachten van haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
een wolf met schaapskleren die Nadia......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
De produktie heeft bij de selectie van ''miljonairs'' gekozen voor de 80/20 regelquote:
Dus volgens de bewoners komt Palma het Paard terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
Natasia: dadelijk heeft Palma 3 bondgenootjes erbij.
Oh, is dat het.... en bij Lieke en Sylvia had een of andere (inmiddels waarschijnlijk ontslagen) prutser die percentages per ongeluk omgedraaid??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:50 schreef FdW het volgende:
[..]
De produktie heeft bij de selectie van ''miljonairs'' gekozen voor de 80/20 regel![]()
80% gestoord en kompleet a-sociaal, en 20% normaal.![]()
Gebaseerd op de misvatting dat een flink aantal psychisch labiele bewoners het programma interessanter maakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:50 schreef FdW het volgende:
[..]
De produktie heeft bij de selectie van ''miljonairs'' gekozen voor de 80/20 regel![]()
80% gestoord en kompleet a-sociaal, en 20% normaal.![]()
Ja die komt terug, ze heeft een operatie aan haar stembanden ondergaan. Zodra ze daarvan herstelt is, zullen we haar weer kunnen bewonderen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus volgens de bewoners komt Palma het Paard terug.![]()
Het is of/of .. 80% gestoorden en 20% normalen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is dat het.... en bij Lieke en Sylvia had een of andere (inmiddels waarschijnlijk ontslagen) prutser die percentages per ongeluk omgedraaid??![]()
Nog zwaarder?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja die komt terug, ze heeft een operatie aan haar stembanden ondergaan. Zodra ze daarvan herstelt is, zullen we haar weer kunnen bewonderen.![]()
Nou dan hopen dat het plasnnetje afgekeurd wordt door FEBO (wat niet gaat gebeuren denk ik), want Huub en Lieke mochten ook al geen slagroom over Denniks spuiten en honing in Nadia's en Amanda's haar gooien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:52 schreef MissSomebody het volgende:
De dames willen voor elkaar zien te krijgen om verf in de douchekop te doen, groen of blauw voor Lieke. Volgens mij hoorde Huub dit...
(hoop ik!)
Vooral dat bewonderen deden we al erg vaakquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja die komt terug, ze heeft een operatie aan haar stembanden ondergaan. Zodra ze daarvan herstelt is, zullen we haar weer kunnen bewonderen.![]()
Nee, lijkt me ook niet....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:54 schreef MissSomebody het volgende:
Dit kunnen Huub en Lieke toch niet volhouden zo, als dit allemaal wordt toegelaten.
Verf in de ogen lijkt me ook nogal gevaarlijk................quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou dan hopen dat het plasnnetje afgekeurd wordt door FEBO (wat niet gaat gebeuren denk ik), want Huub en Lieke mochten ook al geen slagroom over Denniks spuiten en honing in Nadia's en Amanda's haar gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |