En gelijk bellen "het is gebeurd, ze heeft me geschjopt"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat het enge is, als dit bij Brian/Amanda zou gebeuren...... die zouden echt binnen een seconde een klap uitdelen. Slaan, trappen wat dan ook....
Zeker weten!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat het enge is, als dit bij Brian/Amanda zou gebeuren...... die zouden echt binnen een seconde een klap uitdelen. Slaan, trappen wat dan ook....
en dan moeten ze nog met hem meevoelen ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gelijk bellen "het is gebeurd, ze heeft me geschjopt"
Dit is de intentie ook van John de Mol. Laten zien hoe een samenleving eruit ziet zonder normen & waarden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Tenenkrommend he. Ik verlang gewoon terug naar een Ilona of een Bart. Dit is gewoon eng om naar te kijken en te luisteren. Het is de mens in de meest walgelijke vorm.
Dat vond ik toen met Eric ook en met Lieke...met allemaal.
Tuurlijk niet, dat groepje TPT is te dom en te plat voor Jaap... TerrorJaap was één ding (toneelspel) maar bij dat TPT is het echt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef SiRojK het volgende:
En toch lijkt het alsof Jaap niet op zijn gemak is bij BANDDJ
Brian flipte gister toch ook meteen toen er 1 steentje of zoiets zijn kant opkwam? Terwijl hij zelf van alles naar Huub en Lieke gooide.quote:
Jaap is alleen - soms - gelukkig met Jaap zelf, en of en toe met een paar vriendjes die we hebben leren kennen tijdens de boot camp...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef SiRojK het volgende:
En toch lijkt het alsof Jaap niet op zijn gemak is bij BANDDJ
Klopt bij een emmer water over Brian zijn hoofd, had tie geflipt zeker met 6-2quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Een gezonde geest in een gezond lichaam.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef MissSomebody het volgende:
Lieke is lekker fanatiek aan het sporten![]()
[afbeelding]
Tja, maar dat plan is al 5x afgeblazen door de buren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke moeten gewoon na elke terror actie honing in het haar van amandel en naat smeren.
Daar kunnen ze niet tegen.
Nee Brian gooide met tomaten naar Huub, en Huub gooide er 1, ja 1, terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian flipte gister toch ook meteen toen er 1 steentje of zoiets zijn kant opkwam? Terwijl hij zelf van alles naar Huub en Lieke gooide.![]()
Een groter stelletje hypocrieten heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Hij wreef een plant in Lieke z'n gezicht. Natasia gooit iets naar Huub. Huub gooit zand in Natas haar gezicht en Brian begint gelijk te schreeuwen,' wat doe jij bij een vrouw? wat wil je doen dan??'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian flipte gister toch ook meteen toen er 1 steentje of zoiets zijn kant opkwam? Terwijl hij zelf van alles naar Huub en Lieke gooide.![]()
Een groter stelletje hypocrieten heb ik echt nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Een gezonde geest in een gezond lichaam.
Dat mogen ze vast nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke moeten gewoon na elke terror actie honing in het haar van amandel en naat smeren.
Daar kunnen ze niet tegen.
Waarom zou je in godsnaam de intentie hebben om een samenleving zonder normen en waarden te laten zien??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit is de intentie ook van John de Mol. Laten zien hoe een samenleving eruit ziet zonder normen & waarden.
Mensen gaan hun eigen regels bepalen, het slechtse in een mens komt nu naar boven.
Kijk naar Brian en Natasia, die twee zijn zo geflipt, maar ik weet wel zeker als je ze op straat zou tegen komen zouden heel normaal zijn. In een samenleving met normen & waarden. Alhoewel ik bij Denniks me twijfels heb.![]()
Ik zou niet graag in een omgeving wonen waar dat soort tuig ook woont.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit is de intentie ook van John de Mol. Laten zien hoe een samenleving eruit ziet zonder normen & waarden.
Mensen gaan hun eigen regels bepalen, het slechtse in een mens komt nu naar boven.
Kijk naar Brian en Natasia, die twee zijn zo geflipt, maar ik weet wel zeker als je ze op straat zou tegen komen zouden heel normaal zijn. In een samenleving met normen & waarden. Alhoewel ik bij Denniks me twijfels heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |