abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51463284
En toch lijkt het alsof Jaap niet op zijn gemak is bij BANDDJ
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:21:56 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51463293
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat het enge is, als dit bij Brian/Amanda zou gebeuren...... die zouden echt binnen een seconde een klap uitdelen. Slaan, trappen wat dan ook....
En gelijk bellen "het is gebeurd, ze heeft me geschjopt"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51463299
quote:

[..]

Weet je wat het enge is, als dit bij Brian/Amanda zou gebeuren...... die zouden echt binnen een seconde een klap uitdelen. Slaan, trappen wat dan ook....
Zeker weten!
Go hard or go home
pi_51463300
Lieke is lekker fanatiek aan het sporten
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51463317
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

En gelijk bellen "het is gebeurd, ze heeft me geschjopt"
en dan moeten ze nog met hem meevoelen ook.
Go hard or go home
pi_51463328
Huub en Lieke moeten gewoon na elke terror actie honing in het haar van amandel en naat smeren.
Daar kunnen ze niet tegen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:23:13 #227
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51463331
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Tenenkrommend he. Ik verlang gewoon terug naar een Ilona of een Bart. Dit is gewoon eng om naar te kijken en te luisteren. Het is de mens in de meest walgelijke vorm.
Dat vond ik toen met Eric ook en met Lieke...met allemaal.
Dit is de intentie ook van John de Mol. Laten zien hoe een samenleving eruit ziet zonder normen & waarden.
Mensen gaan hun eigen regels bepalen, het slechtse in een mens komt nu naar boven.
Kijk naar Brian en Natasia, die twee zijn zo geflipt, maar ik weet wel zeker als je ze op straat zou tegen komen zouden heel normaal zijn. In een samenleving met normen & waarden. Alhoewel ik bij Denniks me twijfels heb.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:23:14 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51463332
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef SiRojK het volgende:
Tuurlijk niet, dat groepje TPT is te dom en te plat voor Jaap... TerrorJaap was één ding (toneelspel) maar bij dat TPT is het echt...
TrailerParkTrash
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51463337
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef noekje het volgende:

[..]

Zeker weten!
Brian flipte gister toch ook meteen toen er 1 steentje of zoiets zijn kant opkwam? Terwijl hij zelf van alles naar Huub en Lieke gooide.

Een groter stelletje hypocrieten heb ik echt nog nooit meegemaakt.
pi_51463355
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:21 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is alleen - soms - gelukkig met Jaap zelf, en of en toe met een paar vriendjes die we hebben leren kennen tijdens de boot camp...
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51463360
quote:

[..]

Klopt bij een emmer water over Brian zijn hoofd, had tie geflipt zeker met 6-2
pi_51463387
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef MissSomebody het volgende:
Lieke is lekker fanatiek aan het sporten
[afbeelding]
Een gezonde geest in een gezond lichaam.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_51463388
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke moeten gewoon na elke terror actie honing in het haar van amandel en naat smeren.
Tja, maar dat plan is al 5x afgeblazen door de buren.
pi_51463389
De terror boys...
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:25:24 #235
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51463392
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Brian flipte gister toch ook meteen toen er 1 steentje of zoiets zijn kant opkwam? Terwijl hij zelf van alles naar Huub en Lieke gooide.

Nee Brian gooide met tomaten naar Huub, en Huub gooide er 1, ja 1, terug.
En daar flipte Brian door, Natasia en Jaap gooide met stenen.
pi_51463395
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij wreef een plant in Lieke z'n gezicht. Natasia gooit iets naar Huub. Huub gooit zand in Natas haar gezicht en Brian begint gelijk te schreeuwen,' wat doe jij bij een vrouw? wat wil je doen dan??'
Enge kutcreep!
Go hard or go home
pi_51463400
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:25 schreef FdW het volgende:

[..]

Een gezonde geest in een gezond lichaam.
pi_51463404
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef neehe het volgende:
Dat mogen ze vast niet
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:27:00 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51463437
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit is de intentie ook van John de Mol. Laten zien hoe een samenleving eruit ziet zonder normen & waarden.
Mensen gaan hun eigen regels bepalen, het slechtse in een mens komt nu naar boven.
Kijk naar Brian en Natasia, die twee zijn zo geflipt, maar ik weet wel zeker als je ze op straat zou tegen komen zouden heel normaal zijn. In een samenleving met normen & waarden. Alhoewel ik bij Denniks me twijfels heb.
Waarom zou je in godsnaam de intentie hebben om een samenleving zonder normen en waarden te laten zien??
Is hij met een afstuudeerproject bezig en promoveert hij daar straks op als psychiater??

Het maakt niet uit hoe dat eruit ziet, we hebben die normen en waarden niet voor niets, en die gelden overal, ook in de villa. Daarbij wordt de wet in de villa nogal eens overtreden en dat heeft niets meer met normen en waarden te maken, het is te gek dat een plek met 112 camera's zo'n vrijhaven kan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51463450
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ik zou niet graag in een omgeving wonen waar dat soort tuig ook woont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')