WAAR BEN JEquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
ai ai ai.... me ritme wat is er gebeurd..
waars me pils.. waars de muziek.. de dames met schaarse kleding.. de nacht hitte...
Ik was vannochtend echt vroegquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:47 schreef zarGon het volgende:
Maisnon,.
Enter, we krijgen het wel eerder vol. Tevens mornin'
Het was echt moeilijk, maar als ik ben gezakt ga ik dit examen met ruim voldoende herkansenquote:
Groene thee enterquote:
Tssk, je bent er niet eens zeker van. Je hebt het wel gehaald,quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef enter het volgende:
[..]
Het was echt moeilijk, maar als ik ben gezakt ga ik dit examen met ruim voldoende herkansen![]()
Want ik snap het nu wel![]()
Delft heeft maar 1 tramlijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef enter het volgende:
[..]
7.30 in de tram is wel vroeg voor mij![]()
Met welke trein ga jij naar huis vanaf werk?
Ik zit vol met goeie ideeeenquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Z. Is je FOK!vriendje toch ?![]()
quote:
beetje vozen alleenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je dat maar weet. Geen getroetel met anderen.
3 wekenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tssk, je bent er niet eens zeker van. Je hebt het wel gehaald,... Wanneer hoor je de resultaten?
En voor je het weet heb je het gehaald.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:02 schreef enter het volgende:
Gaat wel snel trouwens, eerst had ik nog 2 maanden om te leren en vandaag is het gewoon over![]()
maar vandaag gaan we er niet meer aan denkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je het gehaald.
Oh, bier?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef enter het volgende:
[..]
maar vandaag gaan we er niet meer aan denken*bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |