Nee, klacht is dat ik een hekel aan experiaboxen heb en dat ze kapot gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:06 schreef Whatashockr het volgende:
Dus klacht is: KPN heeft goede service?
Linkje naar de fix?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:04 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wil ik gister ff InternetPlusBellen aanleggen bij een meneer.
Heeft eerst de KPN alles zo klote aangesloten dat ik zo goed als overnieuw kon beginne
Daarna had ik alles werkend. Zegt de ExperiaBox: *klik* en ging die nooit meer aan![]()
Gelukkig kent KPN hun eigen kwaliteit en hebben ze al een fix voor de box online staan
Als je powerlampje groen brand en je Internet lampje oranje moet je je pc ff een vast ip geven:quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:14 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Als je powerlampje groen brand en je Internet lampje oranje moet je je pc ff een vast ip geven:
192.168.1.xx
En deze fix draaie: klikkie
Eigenlijk is het gewoon een verkapte Firmware upgrade
Dat komt omdat de meeste mensen geen firmware server thuis hebben staan, maar waarom zou je hem in BootP willen zetten. In de gewone modus kun je er veel meer mee. (of bedoel je de recovery modequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Experiaboxen die niet meer door de BootP fase heenkomen komen helaas maar al te vaak voor
Ik dacht precies hetzelfde. In 7 maanden tijd heb ik nog nooit een probleem er mee gehad, het is de manier waarop je ermee omgaat. Dus 's nachts ook niet uitzetten, anders kan je ook niet worden gebeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Jarkie het volgende:
Dat komt omdat mensen het ding gewoon aansluiten en de gebruiksaanwijzing niet lezen.
Als de experiabox eenmaal is aangesloten moet je er een half uur af blijven, wat er ook gebeurd.
Hij gaat namelijk eerst nieuwe firmware en instellingen ophalen. Zet je hem bijv. na twee minuten maar een uit omdat hij "nog niet werkt" dan is hij net bezig met de firmware te flashen en mislukt dat.
Samengevat:
RTFM. dan het je die fix niet nodig
Ah collega, dat wilde ik dus net ook zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Experiaboxen die niet meer door de BootP fase heenkomen komen helaas maar al te vaak voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |