Ja maar 4 dagen tot 22.30 uur werken word je ook niet echt vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef Athmozz het volgende:
had je gedurende die 3 weken ook maar op vakantie moeten gaan...
32 uur is toch zo slecht niet? Waar ik mijn vakantiejob draai moeten die mensen wel 39 of 40u per week werken...
Zuchtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Z'n Haar andere chatvriendje blijft gelukkig wel in Nederland.![]()
Ja want ik weet natuurlijk precies welke weken het mooi weer wordt hier in NLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:54 schreef jordeeeh het volgende:
Had je maar beter moeten inplannen
Mooi, slotje nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef amigone het volgende:
Mijn vakantie van het werk is voorbij, dus vanaf volgende week weer lekker 32 uur werken
Het was in die 3 weken dat ik vakantie had echt ***weer hier in NL!
Niet een dagje zon gehad om bijv. naar het zwembad te gaan.
En een vakantie zat er voor mij dit jaar ook niet in. Nou gaat ook mn halve msnlijst deze week op vakantie naar een warm, zonnig land en blijf ik hier achter in dit land met ***weer.
And last but nog least, stoot ik net ook mn teen aan de deur![]()
Ohja? Lees goed danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef jordeeeh het volgende:
Ja. Je weet nu toch ook dat t komende weken kutweer is?
Zoek je toch een andere baan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef amigone het volgende:
[..]
Ja maar 4 dagen tot 22.30 uur werken word je ook niet echt vrolijk van![]()
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef amigone het volgende:
Mijn vakantie van het werk is voorbij, dus vanaf volgende week weer lekker 32 uur werken
Het was in die 3 weken dat ik vakantie had echt ***weer hier in NL!
Niet een dagje zon gehad om bijv. naar het zwembad te gaan.
En een vakantie zat er voor mij dit jaar ook niet in. Nou gaat ook mn halve msnlijst deze week op vakantie naar een warm, zonnig land en blijf ik hier achter in dit land met ***weer.
And last but nog least, stoot ik net ook mn teen aan de deur![]()
Bij mij op 't werk standaard 40 uur per week... en soms uitschieters naar 64 uur..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef Athmozz het volgende:
had je gedurende die 3 weken ook maar op vakantie moeten gaan...
32 uur is toch zo slecht niet? Waar ik mijn vakantiejob draai moeten die mensen wel 39 of 40u per week werken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |