30 euro.quote:
Lijkt me beter als naar een bank waar je moet betalen om te mogen wisselenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
stap op de eerste de beste Turk op straat. Die lui gaan altijd naar Turkije op vakantie en als je geluk hebt, wil er vast wel eentje even wisselen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
stap op de eerste de beste Turk op straat. Die lui gaan altijd naar Turkije op vakantie en als je geluk hebt, wil er vast wel eentje even wisselen
....maar neem een wapen mee, want de kans is ZEER groot dat je genaaid gaat worden!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Is wel het beste waarschijnlijk. Heb ik ook gedaan met de Poolse biljetten die ik nog had, alleen dan niet bij een Turk maar bij een Pool.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:50 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Serieus? vorig jaar was het nog 30 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Das ¤17,17 waard, met kosten mee hou je denk ik nog zo'n 13 - 15 euri over oid.
Klopt je hebt gelijk, ik voerde per ongeluk 30 Lira ipv. 60 inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef cikolata het volgende:
[..]
Serieus? vorig jaar was het nog 30 euro
Maar volgens mij wisselen ze toch geen lira's bij de bank, je kunt het idd beter proberen bij een Turk. Waar woon je?
Ik nog wel 10 ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Whatashockr het volgende:
ach das nog niks ik heb nog wel een miljoen turkse lira liggen
T duurde nog lang voordat er iemand haptequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:23 schreef mirannie het volgende:
Overigens geldt dat niet voor dat miljoen van Watashockr, dat is namelijk verouderd en alleen nog te wisselen bij banken in Turkije
GWKquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef mirannie het volgende:
Als je een plek weet waar je dat er ook echt voor krijgt, hoor ik het graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |