Waarom keek je het af?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:03 schreef HostiMeister het volgende:
Man wat een kutfilm.
Ik had net zo goed twee uur lang uit het raam kunnen staren, dan had ik me minstens zo goed vermaakt. Bah
Omdat alleen watjes zonder doorzettingsvermogen een film niet afkijken. Je kijkt óf de hele film en je mag je mening geven, of je kijkt 'm niet en houdt verder je bek.quote:
Je kijkt hem niet af en je hebt geen mening?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat alleen watjes zonder doorzettingsvermogen een film niet afkijken. Je kijkt óf de hele film en je mag je mening geven, of je kijkt 'm niet en houdt verder je bek.
Mijn mening athans.
Je beoordeelt een product in zijn geheel niet omdat je een stukje hebt gezien en het beviel niet. Zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kijkt hem niet af en je hebt geen mening?
Maar, maar, gewoon helemaal negeren?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je beoordeelt een product in zijn geheel niet omdat je een stukje hebt gezien en het beviel niet. Zo werkt dat niet.
Ja dat had ook gekund, maar ik was toch nieuwsgierig.quote:
Wat was er fout aan eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat had ook gekund, maar ik was toch nieuwsgierig.
Flinterdun, zelfs voor een comicverfilming, te veel clichés, walgelijke one-liners, slechte overige dialogen. Hij suckte gewoon.quote:
Een avater van Homer Simpson met een vagina als mond hebben, zodat je tegen iedereen op fok kan zeggen dat je graag je lul in de mond van een mannelijke cartoon stopt, dat is pas stoer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef ikJur het volgende:
[..]
met een motor een gebouw oprijdenen dat moeten wij dan vet stoer vinden
![]()
![]()
Zijn ze tegenwoordig allemaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Flinterdun, zelfs voor een comicverfilming, te veel clichés, walgelijke one-liners, slechte overige dialogen. Hij suckte gewoon.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Een avater van Homer Simpson met een vagina als mond hebben, zodat je tegen iedereen op fok kan zeggen dat je graag je lul in de mond van een mannelijke cartoon stopt, dat is pas stoer.
eigenlijk heeft ie gelijk..quote:
ik kan me vergissen maar volkgens mij staat er ghost rider in de TTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb net Transformers gezien, en damn, da's best een vette film!!!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Een avater van Homer Simpson met een vagina als mond hebben, zodat je tegen iedereen op fok kan zeggen dat je graag je lul in de mond van een mannelijke cartoon stopt, dat is pas stoer.
Oi, josti, kun je verder lezen dan je neus lang is?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:28 schreef mrPanerai het volgende:
Had j'm afgezet had je hier niet hoeven te lopen huilen
Klacht: mensen die de ballen niet hebben om een film af te zetten en dan gaan lopen huilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |