Ik haat smartlappen.quote:
Ik heb er eerder een post over neergezet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef meta4 het volgende:
[..]
Aparte man zeker![]()
Kan iemand mij vertellen waarom Jaap zijn 24 uur aan heeft gevraagd?
Heb ik gemist.
Voodoo heeft niks met het Christelijk geloof te maken, het is een oud afrikaans geloof (vodu) dat bepaalde goden en geesten vereerde, het werd door de slaven naar suriname en meer noord zuid amerikaanse landen meegebracht en daar raakte het in vermengd met de lokale godsdiensten, hieruit onstond winti.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat wordt niet door iedereen als een tegenstelling gezien. Het onderscheid voor niet christenen tussen magie en christelijk is al lastig, maar zeker de tegenstelling tussen zwarte magie en bijgelovigheid.
De westerse opvatting van het christelijk geloof is in de minderheid en zelfs binnen Nederland zijn ewr twijfels over. Er worden nog heel wat ex heiligen enthousiast verkeerd en kruisjes geslagen. Natasja lijkt me dus wel een echte bijgelovige christelijke. Of daarmee ook haar vodoo werkt durf ik niet te zegggen.
Je bent off-topicquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Probeer eens een week aan een stuk gewoon on-topic over de stream (en wat daar gebeurt) te posten in de COS.
Ik lees het eind van het verhaal wel ergens..een uurtje of zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet eigenlijk naar Huub en Lieke op stream1/2 gaan switchen,
maar wil toch wel horen hoe dat verhaal van Amanda afloopt .... hoe erg.
Amanda (twee dagen geleden) : Ik heb een "vet" door-gestijlde oma![]()
Ze wist NIETS van pasen (of was het pinksteren) af, das wel heel erg vreemd voor een christenen, toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef voyeur het volgende:
Natasja lijkt me dus wel een echte bijgelovige christelijke. Of daarmee ook haar vodoo werkt durf ik niet te zegggen.
Jawel hij heeft schuldenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:31 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap gaat echt niet weg, want thuis heeft hij niks.
Ja, maar de rest is volgens mij allang in slaap gevallen ......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:30 schreef yellowfirst het volgende:
Is Amanda nu nog bezig bezig met haar verhaal..............![]()
Hij heeft het echt in de private aangevraagd, geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Ik heb totaal niks meegekregen van 24 uurs aanvraag Jaap. Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij dat doet.
http://goudenkooi.headlin(...)agt-zijn-24-uur-aan/quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Ik heb totaal niks meegekregen van 24 uurs aanvraag Jaap. Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij dat doet.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Dat verstond Japio, maar Brian corrigeerde het.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef BarryK het volgende:
Brian weet dingen over de moeder van Huub
Jaap weet wel wat er aan de hand is maar ze mogen het er echt niet over hebben
Laat de FEBO is ingrijpen, en zeggen dat ze niet mogen fluisteren (Brian en Jaap)
Is menselijk............................quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |