Of mods selectief zijn betwijfel ik, maar ze mogen jou wel eens a-selectief aanpakken ......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
En nu zou je normaal verwachten dat een moderator jou zou berispen, maar dit is DGK, het enige subforum waar een doodsverwensing oke is zolang als het slachtoffer niet geregistreerd is op Fok, het enige uithoekje waar de mods heel selectief oordelen, niet openlijk durven in te grijpen en pas wakker worden als een van de regulars een topic report stuurt.
Welkom in het beerputje van Fok.
Aaaaaaaaaaaaaaah, dit is zeker eng.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef Vandaag... het volgende:
ze willen nu spookverhalen vertellen en beginnen met het ontmaagdingsverhaal van Nadia.
Jaap is zo diep getroffen door Huub, die z'n vriendschap in hem heeft opgezegd (of was het nou andersom, of was het nou zo dat Huub z'n vriendschap met Jaap even goed beschreven heeft) Zie je het verhaaltje op de buis al voor je?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef Mika25 het volgende:
Als er elke week iemand z`n 24-uur aanvraagt om hem vervolgens weer in te trekken, dan vul je de tv uitzendingen wel
JAquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:21 schreef Rotterdammert het volgende:
was het op de streams toen jaap zijn 24-uur aanvraagde?
Jaap heeft gisteren toegegeven dat Huub een beter spel speelt dan hij en daar moest hij over nadenken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef BarryK het volgende:
Prospera wat vind je dan van wat Jaap afgelopen dagen heeft gedaan; z'n strategiekeuze, z'n neppe emo jaap, het doen alsof Huub de deal verbrak?
En wat zal er atm buiten zo erg spelen?
Dat wordt niet door iedereen als een tegenstelling gezien. Het onderscheid voor niet christenen tussen magie en christelijk is al lastig, maar zeker de tegenstelling tussen zwarte magie en bijgelovigheid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja heeft Huub en Jaap ooit bedreigd met zwarte magie en voodoo, dus dat Natasja christelijk en bijgelovig is mag je met een korreltje zout nemen...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:21 schreef Rotterdammert het volgende:
was het op de streams toen jaap zijn 24-uur aanvraagde?
ik probeer het nog ff.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef yellowfirst het volgende:
Dat verhaal van Amanda is niet te volgen..ik geef het op....![]()
Je heb wel fantasiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Over Jaap:
Jaap is wel een geval apart. Hij heeft hele leuke momenten, maar weet het dan even later altijd wel te verpesten. De avond met de groupies werd hij aanrand-Jaap. Daarvoor Jaap die niks deed en daarna TerrorJaap werd en nu emoJaap.
Ik denk dat Jaap weg wil omdat hij niet bij Dennix wil blijven zitten en weet dat hem dit niet populair maakt, zijn vrienden zeiden dat en hij zowieso veel meer plezier met Huub heeft.
Jaap vind ik 1 van de meest gemaakte bewoners..als je acteert doe het dan goed..ga niet kijken naar de camera en wachten om dan ineens een dramatisch verhaal te doen.
Toen hij vertelde over Coragate was hij ook heel ongeloofwaardig..gooide opeens zijn hoofd achterover. Cora was toch zo rijk? Waarom zou ze dan al dat geld eisen..ik denk echt wel dat Jaap er iets mee te maken had, zeker omdat Nicolaas er ook bij betrokken was en hij voor het vertrek van Nicolaas nog tegen Nicolaas had gezegd dat hij even met Cora moest praten.
Als by far the beste analyst van DGK zal je toch niet ontgaan zijn dat de mods zeer selectief zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of mods selectief zijn betwijfel ik, maar ze mogen jou wel eens a-selectief aanpakken ......![]()
De meeste mensen gingen er al vanuit dat hij weg zou gaat nadat ie getrouwd is. Hij is gewoon overbodig, heeft nooit wat toegevoegd aan het programma behalve z`n terror op kleuter-niveau (in kots rollen is terror???). Nu hij z`n ranzige acties moet staken kan ie net zo goed opstappen. Bovendien is er nog de nasleep van Cora-gate, of wat daar ook waar van is. Heel goed mogelijk dat dat allemal opgezet is om hem een "reden" voor een exit te verschaffen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Dat ziet hij in en hij neemt zijn verlies.
Het is niet voor niets dat hij niet verteld dat hij zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Hij deelt het morgen mede en vertrekt.
Nee hoor, de redactie vertrouwt Jaap ook niet heeft hij laten weten en hij heeft al zijn credits verpeeldquote:
Probeer eens een week aan een stuk gewoon on-topic over de stream (en wat daar gebeurt) te posten in de COS.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als by far the beste analyst van DGK zal je toch niet ontgaan zijn dat de mods zeer selectief zijn.
De vervelende verwensing is je stijl niet, dus laat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |