Waarschijnlijk op bezoek bij Judas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Waar is NSB-er Jaap?
omgedraaide hartjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Satanisten over het algemeen hartjes op de grond maken.![]()
Mooi, neem het maar over, vertel het maar door.. nsb-jaap, zo moet 'ie genoemd worden..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Waar is NSB-er Jaap?
Ik vind dat Jaap een ontzettend tof karakter heeft. Zijn terror voorheen zal denk ik afgelopen zijn maar hij heeft genoeg creativiteit om het op een andere manier te laten zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt weg gaat, maar hij heeft wel een beperkte houdbaarheidsdatum.
Hij was even razendpopulair met zijn terror, maar nu dat is afgelopen is er volgens mij weinig met zijn karakter te doen.
Aparte man zekerquote:
Ze wordt weddingplanner voor nix en Huub... eerste homo huwelijk in een RLS.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe bedenkt ze het! Waxinelichtjes in de vorm van een hartje neerzetten! Ik voorzie een nieuwe carriere voor nadia.
Erik had er ook werkelijk alles aan gedaan om een vriendschap te verkwanselen. Aan Palma, aan Natasja, aan eigenlijk iedereen waar hij zijn vriend mee kon raken? De nachtelijke ' ik pak je in je slaap' aanrandingen niet te vergeten. Ik vind Huub daar zeer schappelijk in geweest. Met name omdat hij vanaf het allereerste moment heeft gezegd dat hij dat absoluut niet wilde! Beetje raar dat iedereen daar nu aan voorbij gaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef Vandaag... het volgende:
Ben wel een uur bezig geweest met cossen lezen van vandaag en ben blij dat ik het niet gezien heb.
Ik vind het bijna eng hoe een groep zo als een stel wilde dieren op iemand los kan gaan en ieder besef van realiteit kan verliezen. Het doet me denken aan dat boek Lord of the Flies over die schoolkinderen die op een onbewoond eiland terecht komen en in 2 kampen helemaal los gaan op elkaar. Wat dat betreft is dit wel een aardig sociaal experiment, ondanks de sturing van de redactie.
Terecht dat Huub zich nu voor het eerst een beetje kan voorstellen hoe Erik zich gevoeld moet hebben. Ik hoop dat hij er wat van leert.
Hij is ook zo tof naar vrouwen toe, ze aanraken als ze nee zeggen enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind dat Jaap een ontzettend tof karakter heeft. Zijn terror voorheen zal denk ik afgelopen zijn maar hij heeft genoeg creativiteit om het op een andere manier te laten zien.
Buiten z`n terror (rans-acties is een beter woord ipv terror) heeft ie nog niets laten zien. Terwijl ie daar toch 5 maanden de tijd voor gehad heeft...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat Jaap een ontzettend tof karakter heeft. Zijn terror voorheen zal denk ik afgelopen zijn maar hij heeft genoeg creativiteit om het op een andere manier te laten zien.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef Vandaag... het volgende:
ze willen nu spookverhalen vertellen en beginnen met het ontmaagdingsverhaal van Nadia.
Het gaat heel vaak hand in hand.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja heeft Huub en Jaap ooit bedreigd met zwarte magie en voodoo, dus dat Natasja christelijk en bijgelovig is mag je met een korreltje zout nemen...
mooi, zou je dan nu willen oprotten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
En nu zou je normaal verwachten dat een moderator jou zou berispen, maar dit is DGK, het enige subforum waar een doodsverwensing oke is zolang als het slachtoffer niet geregistreerd is op Fok, het enige uithoekje waar de mods heel selectief oordelen, niet openlijk durven in te grijpen en pas wakker worden als een van de regulars een topic report stuurt.
Welkom in het beerputje van Fok.
Helemaal eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Erik had er ook werkelijk alles aan gedaan om een vriendschap te verkwanselen. Aan Palma, aan Natasja, aan eigenlijk iedereen waar hij zijn vriend mee kon raken? De nachtelijke ' ik pak je in je slaap' aanrandingen niet te vergeten. Ik vind Huub daar zeer schappelijk in geweest. Met name omdat hij vanaf het allereerste moment heeft gezegd dat hij dat absoluut niet wilde! Beetje raar dat iedereen daar nu aan voorbij gaat?
( een vriend is iemand die je kunt en mag vertrouwen en als de huishoudhoer je een kutmongool noemt en je standaard te grazen neemt dan ben je geen vriend als je met die huishoudhoer meer deelt dan met je vriend. Voor mij is dat een NSBer en geen vriend! )
http://goudenkooi.headlin(...)agt-zijn-24-uur-aan/quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef meta4 het volgende:
[..]
Aparte man zeker![]()
Kan iemand mij vertellen waarom Jaap zijn 24 uur aan heeft gevraagd?
Heb ik gemist.
Ik ga helemaal niet aan die zaken voorbij, ik wilde alleen aangeven dat het een interessant proces is dat mensen zich blijkbaar zo ontzettend grenzeloos kunnen laten gaan als een groep zich tegen een enkeling keert. Ongeacht de reden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Erik had er ook werkelijk alles aan gedaan om een vriendschap te verkwanselen. Aan Palma, aan Natasja, aan eigenlijk iedereen waar hij zijn vriend mee kon raken? De nachtelijke ' ik pak je in je slaap' aanrandingen niet te vergeten. Ik vind Huub daar zeer schappelijk in geweest. Met name omdat hij vanaf het allereerste moment heeft gezegd dat hij dat absoluut niet wilde! Beetje raar dat iedereen daar nu aan voorbij gaat?
( een vriend is iemand die je kunt en mag vertrouwen en als de huishoudhoer je een kutmongool noemt en je standaard te grazen neemt dan ben je geen vriend als je met die huishoudhoer meer deelt dan met je vriend. Voor mij is dat een NSBer en geen vriend! )
Jij houdt van smartlappen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Je hebt mensen die van smartlappen houden ( vooral ook geen engels kunnen verstaan ) en mensen die intellectueler zijn. Wie zouden die kijkers van DGK vooral zijn.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef meta4 het volgende:
[..]
Aparte man zeker![]()
Kan iemand mij vertellen waarom Jaap zijn 24 uur aan heeft gevraagd?
Heb ik gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |