abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:13:54 #151
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51451301
Amanda: ik vertel een eng verhaal zo, dat ik er zelf bang van wordt.
Ik moet wel even denken hoe het begint, want ik ben een beetje tips
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:14:04 #152
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51451306
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Waar is NSB-er Jaap?
Waarschijnlijk op bezoek bij Judas.
pi_51451329
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Satanisten over het algemeen hartjes op de grond maken.
omgedraaide hartjes

Maar goed genoeg gezien, Slaap lekker iedereen
.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51451330
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Waar is NSB-er Jaap?
Mooi, neem het maar over, vertel het maar door.. nsb-jaap, zo moet 'ie genoemd worden..
pi_51451333
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij echt weg gaat, maar hij heeft wel een beperkte houdbaarheidsdatum.
Hij was even razendpopulair met zijn terror, maar nu dat is afgelopen is er volgens mij weinig met zijn karakter te doen.
Ik vind dat Jaap een ontzettend tof karakter heeft. Zijn terror voorheen zal denk ik afgelopen zijn maar hij heeft genoeg creativiteit om het op een andere manier te laten zien.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51451342
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef wolferl het volgende:

[..]

Niet opgemerkt.

Mijn opa is russisch
Aparte man zeker

Kan iemand mij vertellen waarom Jaap zijn 24 uur aan heeft gevraagd?
Heb ik gemist.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:15:33 #157
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_51451347
ze willen nu spookverhalen vertellen en beginnen met het ontmaagdingsverhaal van Nadia .
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:15:36 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51451350
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe bedenkt ze het! Waxinelichtjes in de vorm van een hartje neerzetten! Ik voorzie een nieuwe carriere voor nadia.
Ze wordt weddingplanner voor nix en Huub... eerste homo huwelijk in een RLS.
Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef Vandaag... het volgende:
Ben wel een uur bezig geweest met cossen lezen van vandaag en ben blij dat ik het niet gezien heb.
Ik vind het bijna eng hoe een groep zo als een stel wilde dieren op iemand los kan gaan en ieder besef van realiteit kan verliezen. Het doet me denken aan dat boek Lord of the Flies over die schoolkinderen die op een onbewoond eiland terecht komen en in 2 kampen helemaal los gaan op elkaar. Wat dat betreft is dit wel een aardig sociaal experiment, ondanks de sturing van de redactie.

Terecht dat Huub zich nu voor het eerst een beetje kan voorstellen hoe Erik zich gevoeld moet hebben. Ik hoop dat hij er wat van leert.
Erik had er ook werkelijk alles aan gedaan om een vriendschap te verkwanselen. Aan Palma, aan Natasja, aan eigenlijk iedereen waar hij zijn vriend mee kon raken? De nachtelijke ' ik pak je in je slaap' aanrandingen niet te vergeten. Ik vind Huub daar zeer schappelijk in geweest. Met name omdat hij vanaf het allereerste moment heeft gezegd dat hij dat absoluut niet wilde! Beetje raar dat iedereen daar nu aan voorbij gaat?

( een vriend is iemand die je kunt en mag vertrouwen en als de huishoudhoer je een kutmongool noemt en je standaard te grazen neemt dan ben je geen vriend als je met die huishoudhoer meer deelt dan met je vriend. Voor mij is dat een NSBer en geen vriend! )
pi_51451366
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef noucky het volgende:

[..]

Ik vind dat Jaap een ontzettend tof karakter heeft. Zijn terror voorheen zal denk ik afgelopen zijn maar hij heeft genoeg creativiteit om het op een andere manier te laten zien.
Hij is ook zo tof naar vrouwen toe, ze aanraken als ze nee zeggen enzo
Een vrouw kan alleen maar hopen op zo'n partner.
pi_51451370
Wat vind je dan van wat Jaap afgelopen dagen heeft gedaan; z'n strategiekeuze, z'n neppe emo jaap, het doen alsof Huub de deal verbrak?
En wat zal er atm buiten zo erg spelen?

Iemand?
pi_51451371
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef noucky het volgende:
Buiten z`n terror (rans-acties is een beter woord ipv terror) heeft ie nog niets laten zien. Terwijl ie daar toch 5 maanden de tijd voor gehad heeft...
  FOK!Babe zaterdag 14 juli 2007 @ 01:16:27 #163
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51451375
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef Vandaag... het volgende:
ze willen nu spookverhalen vertellen en beginnen met het ontmaagdingsverhaal van Nadia .

Geniaal
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:17:13 #164
58921 Day
You can fly!
pi_51451394
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Natasja heeft Huub en Jaap ooit bedreigd met zwarte magie en voodoo, dus dat Natasja christelijk en bijgelovig is mag je met een korreltje zout nemen...
Het gaat heel vaak hand in hand.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_51451404
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef voyeur het volgende:

[..]

En nu zou je normaal verwachten dat een moderator jou zou berispen, maar dit is DGK, het enige subforum waar een doodsverwensing oke is zolang als het slachtoffer niet geregistreerd is op Fok, het enige uithoekje waar de mods heel selectief oordelen, niet openlijk durven in te grijpen en pas wakker worden als een van de regulars een topic report stuurt.

Welkom in het beerputje van Fok.
mooi, zou je dan nu willen oprotten?
pi_51451407
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:

[..]

Erik had er ook werkelijk alles aan gedaan om een vriendschap te verkwanselen. Aan Palma, aan Natasja, aan eigenlijk iedereen waar hij zijn vriend mee kon raken? De nachtelijke ' ik pak je in je slaap' aanrandingen niet te vergeten. Ik vind Huub daar zeer schappelijk in geweest. Met name omdat hij vanaf het allereerste moment heeft gezegd dat hij dat absoluut niet wilde! Beetje raar dat iedereen daar nu aan voorbij gaat?

( een vriend is iemand die je kunt en mag vertrouwen en als de huishoudhoer je een kutmongool noemt en je standaard te grazen neemt dan ben je geen vriend als je met die huishoudhoer meer deelt dan met je vriend. Voor mij is dat een NSBer en geen vriend! )
Helemaal eens
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51451412
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef meta4 het volgende:

[..]

Aparte man zeker

Heb ik gemist.
http://goudenkooi.headlin(...)agt-zijn-24-uur-aan/
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51451421
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Geniaal
Heb je hem ook weer....
pi_51451436
Je hebt mensen die van smartlappen houden ( vooral ook geen engels kunnen verstaan ) en mensen die intellectueler zijn. Wie zouden die kijkers van DGK vooral zijn.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51451442
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:19:36 #171
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_51451452
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niet aan die zaken voorbij, ik wilde alleen aangeven dat het een interessant proces is dat mensen zich blijkbaar zo ontzettend grenzeloos kunnen laten gaan als een groep zich tegen een enkeling keert. Ongeacht de reden.
  FOK!Babe zaterdag 14 juli 2007 @ 01:19:48 #172
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51451462
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:18 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer....
Wat, moet ik weg?
pi_51451464
Als er elke week iemand z`n 24-uur aanvraagt om hem vervolgens weer in te trekken, dan vul je de tv uitzendingen wel
pi_51451465
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
Je hebt mensen die van smartlappen houden ( vooral ook geen engels kunnen verstaan ) en mensen die intellectueler zijn. Wie zouden die kijkers van DGK vooral zijn.
Jij houdt van smartlappen?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:20:14 #175
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51451475
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef meta4 het volgende:

[..]

Aparte man zeker

Heb ik gemist.

Op en top communist he, we hoeven de tv maar aan te zetten en hij begint te vloeken over die Amerikanen.

Jaap zit denk ik met een dubbelzijdig gevoel, moest zich bonden met Denniks en Nadia (heeft ie verschillende keren gezegd). Maar wilde liever met Huub en Lieke. Hij is gedwongen dus, heb ik het idee.
Nu is ie best in de war, en ik zie hem ook niet meer staan, zelfs met zo'n imposant figuur niet.
Ik denk dat het morgen einde oefening is voor Jaap. Of hij is bezig met een heel heel heel erg sneaky plan.
Maar ik denk het eerste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')