Ook wel een soort van slimquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sug4r het volgende:
Dennis met zijn terror, hij heeft niks gedaan vanavond. Alles aan de vrouwen overgelaten![]()
Haar belspel-troelala-carriere was in ieder geval gèèn succes...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Weet iemand wat Nena tegenwoordig doet??
De pik van brian danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef meta4 het volgende:
[..]
Tampons zitten in een inbrenghuls of wikkel
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sug4r het volgende:
Dennis met zijn terror, hij heeft niks gedaan vanavond. tijdens zijn hele verblijf in dgk
Veel Surinamers zijn zo bijgelovig als de pest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Nadia wil glaasje draaien
Natasja "Hell No!"
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
Ik hoop dat Liekes zus er arsenicum in heeft gestopt. Rattengif voor die naar dode tratten stinkende snol. Hoop dat ze haar hoerenmadamme Natasja en loverboy pooier Brian er ook 1 aanbied. Dan krijgt wifebeater eindelijk zijn spekkie voor zijn bekkie.
Niet alle dusquote:
Hoe lang heeft ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Haar belspel-troelala-carriere was in ieder geval gèèn succes...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Wat weinig reacties over Jaap die zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Hij zit nu bij het imbeciele clubje en dat is meer dan zijn intelligentie aan kan.
Hij heeft geen huwelijk, geen vriendschap met Brian, geen met Huub en hij valt voor een brunette met cup c, maar met een MBO opleiding.
Hij ziet terecht geen toekomst meer in DGK door de stelletjes, die elk op zich hem zullen laten vallen.
Hij mag geen terror meer doen vw. RTL5
Morgen gaat Jaap weg![]()
Lijkt me echt naar om mod te zijn op dit soort avonden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
-----------------
jaap lult uit zn nek denk ik, hij probeert aandacht te krijgen van zowel huub en nadiaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Wat weinig reacties over Jaap die zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Hij zit nu bij het imbeciele clubje en dat is meer dan zijn intelligentie aan kan.
Hij heeft geen huwelijk, geen vriendschap met Brian, geen met Huub en hij valt voor een brunette met cup c, maar met een MBO opleiding.
Hij ziet terecht geen toekomst meer in DGK door de stelletjes, die elk op zich hem zullen laten vallen.
Hij mag geen terror meer doen vw. RTL5
Morgen gaat Jaap weg![]()
1x verplichting van talpa volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:04 schreef meta4 het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze dat gedaan?
Ik zou trouwens nooit in die trieste talpa setting gezien willen worden![]()
Nog steeds werken bij Go best, en ze heeft toch bij de KLM cityhopper gesolliciteerd.....afgewezen ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Weet iemand wat Nena tegenwoordig doet??
Zonder Terror was Jaap al een beetje wegquote:
Jammer, had ik zo gehoopt dat de boze geesten het BANNDJ groepje zouden terroriseren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Nadia wil glaasje draaien
Natasja "Hell No!"
Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Veel Surinamers zijn zo bijgelovig als de pest.
1 keer??? of nog een paar keer, ze was snel van de buis iig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:04 schreef meta4 het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze dat gedaan?
Ik zou trouwens nooit in die trieste talpa setting gezien willen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |