Amanda IS een horrorverhaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda vertelt een horrorverhaal
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Excuses worden niet geaccepteerd tenzij....................![]()
Dat is precies wat ik bedoel. Het raakte vermengd met vooral het christelijk geloof. Gelijk het christelijk geloof in West-Europa vermengd raakte met de pre-christelijke geloven. Kerstmis als dag van het licht etc. Verder niet helemaal een discussie in een Cos waard, maar Natasja's geloofsbelevenis is dus niet zo achterlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Voodoo heeft niks met het Christelijk geloof te maken, het is een oud afrikaans geloof (vodu) dat bepaalde goden en geesten vereerde, het werd door de slaven naar suriname en meer noord zuid amerikaanse landen meegebracht en daar raakte het in vermengd met de lokale godsdiensten, hieruit onstond winti.
Uhmz...ik bedoelde UITERAARD de bewoners die hun 24-uur aangevraagd hadden en ook daadwerkelijk weggegaan zijn. Natasja hoort niet bij die groepquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
Natasia was helemaal niet vrolijk toen ze hem had aangevraagd. Integendeel, ze lobbyde met verve voor zichzelf bij zowat alle miljonairs. Ze deed zielig en praatte zichzelf goed.
Zijn stem(metje) overtuigt mij gelijk om dààr niet naar te luisteren...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt, komt Dennix met een verhaal. MUTE
Nou, dan kent ie Japio nog niet goed genoeg.quote:
De eerste had ik een megascorequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
GEWELDIG!!!!
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg bij Huub het antwoord: Er is een fout opgetreden en je bericht kon niet verwerkt worden. Controleer of je bericht begint met de juiste woorden. Stuur help voor hulp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed nieuws, de PoPoll is weer gestart.
We kunnen weer stemmen, Lieke naar 1010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |