abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:37:35 #226
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51451928
Jaap: morgen psycholoog en daarna Cora, er gebeurt veel morgen.
Jaap moet naar de Febo.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_51451933
Zei jaap nou "morgen een psycholoog en daarna cora" (ik verstond het heel slecht, had 2 streams aan)
Ja, Dennix bevestigt het...
pi_51451934
jaap heeft het al over dat ie over 2 dagen wel met huub wil praten.. hij gaat dus echt neit weg
pi_51451938
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Ik heb totaal niks meegekregen van 24 uurs aanvraag Jaap. Ik kan het me ook niet voorstellen dat hij dat doet.
Wat zijn de gevolgen, of is de functie, van zo'n 24-uurs aanvraag? En kan dit zo vaak als men wil aangevraagd worden?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:38:08 #230
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51451942
Brian vroeg of hij een brief heeft geschreeven aan Corra. Japio zegt dat hij een brief heeft geschreven voor de psycholoog. En Cora komt morgen. Pas na dat alles kan hij iets zeggen.
Keep the Sunny Side Up
pi_51451943
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:34 schreef noucky het volgende:
Ik ga elders chatten want ik vind het te saai worden.
Dag Noucky
pi_51451948
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Zora01 het volgende:
jaap heeft het al over dat ie over 2 dagen wel met huub wil praten.. hij gaat dus echt neit weg
Nee, dat hij eventueel daarna pas kan praten, het heeft geen zin om nu al te praten...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:38:45 #233
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51451957
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Probeer eens een week aan een stuk gewoon on-topic over de stream (en wat daar gebeurt) te posten in de COS.
Onmogelijk. Anders dan veel vaste posters heb ik nu juist wel streams, maar helaas geen tijd om er dagelijks naar te kijken en te becommentarieren. Voor de meningsvorming leunen heel veel mensen op een heel klein gezelschap, waarvan jij een van de weinige objectieve verslaggevers bent. Een aantal andere mensen met de tijd en toegang tot de streams zet ze systematisch uit als deze niet op Lieke of Huub staat.

Zou je het waarderen als ik daar bijdrages aan verleende? En ga je nu alle andere niet streamers ook off topic afzeiken? Niets voor jou.
Here we are now, entertain us.
pi_51451969
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Jaap vanuit zichzelf zich bij lowlifes als Nada en Nix wilde aansluiten. Echt.... ik kan het me niet voorstellen.

Misschien wilde hij Flens gunstig stemmen? Hij tekende zijn eigen ondergang. Jaap eruit. Jammer. Hij had ver kunnen komen denk ik!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:39:06 #235
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51451970
Normaal gesproken laten ze toch het laatste gesprek tussen de psycholoog zien? Ik ben benieuwd of dat morgen ook gebeurd.
Amanda hou je kop....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_51451977
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef GekGenoeg het volgende:

[..]

Wat zijn de gevolgen, of is de functie, van zo'n 24-uurs aanvraag? En kan zo'n dit zo vaak als wil aangevraagd worden?
Gevolg is een gesprek met de psych, en een mogelijkheid om te vertrekken 24 uur na aanvraag. Volges mij mag dit zo vaak aangevraag worden als je wilt, als je maar op tijd besluit niet te vertrekken.
pi_51451987
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Zora01 het volgende:
Tuurlijk gaat ie niet weg. Als een 24-uurs aanvraag onverwacht is, dan weet je vantevoren al dat er effe een scriptje wordt afgewerkt voor de tv uitzending... Kijk maar naar het gedrag van Ilona, Eric, Bart en Sylvia, dat veranderde ineens dus je wist dat hun 24-uurs aanvragen serieus waren...
pi_51451998
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef Lieve het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Jaap vanuit zichzelf zich bij lowlifes als Nada en Nix wilde aansluiten. Echt.... ik kan het me niet voorstellen.

Misschien wilde hij Flens gunstig stemmen? Hij tekende zijn eigen ondergang. Jaap eruit. Jammer. Hij had ver kunnen komen denk ik!
Ik heb ook het idee dat hij hiertoe verplicht is. Ben heel benieuwd naar wat er morgen gaat gebeuren.
pi_51452001
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
Verhaal nummer 2 van Amanda...............dat trek ik niet................
je kunt het!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:40:15 #241
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_51452002
Godverdomme, weer een verhaal van Amanda .......

Audio van deze gesprekken is morgen beschikbaar .
.
pi_51452003
Kaarsjes op de grond, gezellig in bed verhaaltjes vertellen. Het lijkt wel of ik naar BB aan het kijken ben
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_51452030
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kaarsjes op de grond, gezellig in bed verhaaltjes vertellen. Het lijkt wel of ik naar BB aan het kijken ben
Amanda voelt zich ook een soort B.Bardot.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51452043
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef 2live het volgende:

[..]

je kunt het!
Was ik maar zo sterk, maar dit is onmenselijjk......
pi_51452059
Nog een manier om te bepalen of een 24-uurs aanvraag serieus is of niet:

Elke keer als een bewoner uit het huis wegging, waren ze 'vrolijk' de dag vorodat ze weggingen. De enige uitzondering was Bart, maar daar speelden hele andere zaken, hij is immers niet voor niets door de achterdeur weggegaan. Mensen die uit dit gekkenhuis weggaan zien dat dus als een bevrijding. En bij Jaap is hier absoluut geen sprake...
pi_51452069
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Was ik maar zo sterk, maar dit is onmenselijjk......
Ik heb mijn best gedaan, maar ik word afgeleidt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_51452071
Nog even Brian schoppen, Nada in haar puisten laten zwelgen en Nix een flink aantal keer onder de grond meppen.....http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/

en dan lekker slapen!
pi_51452082
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:38 schreef voyeur het volgende:

[..]

Onmogelijk. Anders dan veel vaste posters heb ik nu juist wel streams, maar helaas geen tijd om er dagelijks naar te kijken en te becommentarieren. Voor de meningsvorming leunen heel veel mensen op een heel klein gezelschap, waarvan jij een van de weinige objectieve verslaggevers bent. Een aantal andere mensen met de tijd en toegang tot de streams zet ze systematisch uit als deze niet op Lieke of Huub staat.

Zou je het waarderen als ik daar bijdrages aan verleende? En ga je nu alle andere niet streamers ook off topic afzeiken? Niets voor jou.
Ja ik wel, alle objectieve verslagen zijn welkom. Dat oneindig gezeik over dat iemand er niet uit ziet ben ik inmiddels zo beu..
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 01:43:49 #249
137949 Disana
pi_51452094
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:42 schreef Mika25 het volgende:
Nog een manier om te bepalen of een 24-uurs aanvraag serieus is of niet:

Elke keer als een bewoner uit het huis wegging, waren ze 'vrolijk' de dag vorodat ze weggingen. De enige uitzondering was Bart, maar daar speelden hele andere zaken, hij is immers niet voor niets door de achterdeur weggegaan. Mensen die uit dit gekkenhuis weggaan zien dat dus als een bevrijding. En bij Jaap is hier absoluut geen sprake...
Natasia was helemaal niet vrolijk toen ze hem had aangevraagd. Integendeel, ze lobbyde met verve voor zichzelf bij zowat alle miljonairs. Ze deed zielig en praatte zichzelf goed.
pi_51452104
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:42 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik heb mijn best gedaan, maar ik word afgeleidt.

Excuses worden niet geaccepteerd tenzij....................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')