oh jawel, maar waarom zou je meer betalen dan nodig is? Aldi heeft prima producten hoor, al wil ik er zelf nog niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is dus niet genoeg om allebei te kunnen doen.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh jawel, maar waarom zou je meer betalen dan nodig is? Aldi heeft prima producten hoor, al wil ik er zelf nog niet dood gevonden worden. Mijn pa rijdt in een Mercedes C-220 en ze wonen in een groot vrijstaand huis.
Zit ik nu echt m'n ouders te verdedigen?.
Hoelang is hij al taxi-chauffeur?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn pa rijdt in een Mercedes C-220
+ 1 scherpquote:
Waarom meer betalen dan nodig is?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh jawel, maar waarom zou je meer betalen dan nodig is? Aldi heeft prima producten hoor, al wil ik er zelf nog niet dood gevonden worden. Mijn pa rijdt in een Mercedes C-220 en ze wonen in een groot vrijstaand huis.
Zit ik nu echt m'n ouders te verdedigen?.
Zegt mijn oom uit Polen ookquote:Op zondag 15 juli 2007 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
+ 1 scherp.
Nee, hij is al een paar jaar gestopt met werken, op z'n 62e ofzo(was ooit vertegenwoordiger in m.n. Mercedesonderdelen).
hebben mijn ouders geen last van, hoor. Verder halen ze geen vruchtensap bij de Aldi, want ze drinken altijd Dubbelfrisssss.....quote:Op zondag 15 juli 2007 10:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom meer betalen dan nodig is?
Omdat niet iedereen vruchtensap wil drinken waarbij je meteen een zuuraanval krijgt.
mar maar maar dat zegt die echtquote:
ja lul er maar overheenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
sodeju, ik had fok_dark als skin, maar nu laat ik hem toch maar op fok_silver staan ivm die nieuwe header.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
was het een marokkaan met een burberri tasje ?
Die banner is ook leuk voor de hetero sexuele man hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
sodeju, ik had fok_dark als skin, maar nu laat ik hem toch maar op fok_silver staan ivm die nieuwe header.
Inderdaad, de moeder van TS reinigt nu op haar own special way de kristallen van die gozerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Mocht het een troost zijn: hij neukt nu geen kristallen meer.
...maar wel je moeder![]()
Waarom niet met klanten zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zit in de winkel waar ik werk ook met de moeders van klanten te flirten
ow en ook met de vriendinnen van klanten....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |