en mijn vriend vraagt dan altijd hoe het komt dat ik met zulke redelijk prachtige mensen om ga.quote:
quote:Opzondag 15 juli 2007 10:53schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
joh , ze is altijd een beetje hyper enige voordeel en het nadeel is dat ze heel erg naief overkomt.
wat is het verschil tussen emo en metalheads}:|ik draag me ook zo in mannenkleren (ben ik dan ook emo ?)o|O
Succesquote:Op zondag 15 juli 2007 10:53 schreef BrandX het volgende:
nog zeven minuutjes luitjes, en dan ga ik een poging doen om mijn plan van aanpak voor mijn scriptie te schrijven. [afbeelding]
Zoals Pheno zou zeggen: Langharig werkschuw tuig!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
joh , ze is altijd een beetje hyper enige voordeel en het nadeel is dat ze heel erg naief overkomt.
wat is het verschil tussen emo en metalheadsik draag me ook zo in mannenkleren (ben ik dan ook emo ?)
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Succes
[..]
Zoals Pheno zou zeggen: Langharig werkschuw tuig!
waar voor heb je 4 min ?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
CAZ! loopt voor. Om 10:56 hoor ik: goedemorgen het is 11:00
lul, ik heb nog vier minuten!!!!
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:53 schreef BrandX het volgende:
nog zeven minuutjes luitjes, en dan ga ik een poging doen om mijn plan van aanpak voor mijn scriptie te schrijven. [afbeelding]
mensen die kennen mij als de problem solver of de persoon waar ze mee kunnen pratenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:55 schreef BrandX het volgende:
[..]joh, laat hem lekker. Doe waar je je goed bij voelt!
Mensen die mij nauwelijks kennen denken dat ik lesbo ben omdat ik boks, sportief gekleed ga, vooral veel mannelijke vrienden heb maar geen vriend-vriend, en manager ben. Boeie, ik ben happy met mijn leven!
CAZ! ftwquote:Op zondag 15 juli 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
CAZ! loopt voor. Om 10:56 hoor ik: goedemorgen het is 11:00
lul, ik heb nog vier minuten!!!!
da's cool!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mensen die kennen mij als de problem solver of de persoon waar ze mee kunnen praten:)
als er iets fouts gebeurd wil ik graag alle verhalen aanhoren , want waar zij mee zitten:P
kan ik op een neutrale manier oplossen, op een manier dat hun ook inzien wat goed voor hun is:)
ken 2 paar vrienden al 16 jaar ongv;)
Yep, en dat is dus nu, net nu de onweer in alle hevigheid losbarst!!!! giga knallen hier!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou , als het niet lukt pak je een kop koffie en begin je alsnog:Y
het erge is dat die 2 mensen ook nog meisjes zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's cool!
Mensen die mij langer/beter kennen denken ook niet zo over mij hoor, die weten wel beter [afbeelding]
is goedquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, en dat is dus nu, net nu de onweer in alle hevigheid losbarst!!!! giga knallen hier!!!!
Ciao en tot later, kom over een uurtje nog wel even buurten!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zwaai even uit je raam misschien zie ik jequote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, en dat is dus nu, net nu de onweer in alle hevigheid losbarst!!!! giga knallen hier!!!!
Ciao en tot later, kom over een uurtje nog wel even buurten!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Zwaai even uit je raam misschien zie ik je
minuut of 10quote:Op zondag 15 juli 2007 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoever wonen jullie van elkaar?
dan kan je makkelijk mini koffie meets houden (btw zoveel verschillende drank zet je aan de schijterij ) heb ik net gemerktquote:
Eerik lees dit topic eens door vanaf wanneer ik erin kwamquote:
Ja we zijn er bijna dus nog ff doorspammen zeg maarquote:Op zondag 15 juli 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Ah goddank. Bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |