Nee dennis is media geyl en hoopt ontdekt te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......
Je weet waar homofobie meestal op duidt hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjow
Die gaat zich niet meer in kunnen houden en word gewieberd, ze hebben groen lich gekregen om huub te bashen net als bij eric.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik kan me vergissen, maar Huub komt op mij aardig opgefokt over.
Eric moest eruit van achter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
Zeker. Ze zouden Fries niet misstaan.quote:
Het verschil is dat Lieke en Huub zelf taggen maar ook kunnen incasseren,Eric kon wel taggen maar niet incasseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
Lieke heeft het ijs zelf meegenomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu tegen heug en meug nog een avondmaaltijd naar binnen werken? Met als toetje het ijs wat Lieke van haar zus heeft gehad?
LOL... nee... Huub en Lieke genieten. Als het om punten zou gaan staan ze nu ook voor met 6 - 0 . Dus nee, dit is alles behalve zoals met Eric. Ze worden er volgens mij echt alleen maar sterker en hechter van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
dat eerste wel, dat laatste niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu tegen heug en meug nog een avondmaaltijd naar binnen werken? Met als toetje het ijs wat Lieke van haar zus heeft gehad?
Dit stel ik dan weer wel op prijs, Maar het strookt niet met je post waar ik commentaar op had.quote:
Dat er van alles wordt toegestaan wat Huub niet zou mogen, is duidelijk. Maar het gaat me om nu: ik vind Huub opgefokt - en dan zou er later nog wel eens iets fout kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die gaat zich niet meer in kunnen houden en word gewieberd, ze hebben groen lich gekregen om huub te bashen net als bij eric.
ja inderdaad een jankende teef is er niks bijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GR24YaCEqqcquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |