Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef phluphy het volgende:
Ben je van plan om in de (nabije) toekomst te gaan verhuizen of klussen?
Of heb je misschien al concrete plannen, maar duurt het nog erg lang en wil je toch je voorpret delen?
Of heb je gewoon last van woonkriebels algemeen? (Zin om iets aan je woning te veranderen of te verhuizen)?
Ik heb kriebels en voorpret!![]()
We willen in de loop van 2008 gaan verhuizen en zijn net in de fase aanbeland om een bestemming te kiezen. We wonen nu in Gelderland en denken erover naar Zuid Limburg te gaan (waar ik opgegroeid ben).
Belangrijkste reden is de hoogte (=laagte) van de huizenprijzen aldaar.
Ik zou het liefst de hele dag Funda en Jaap afstruinen, maar ben bang dat ik iets zie wat ik echt zó gaaf vind, dat ik me niet kan beheersen er een bod op te doen.![]()
Komt het eigenlijk vaak voor dat men nu al een huis te koop zet voor aanvaarding medio 2008?
Ok, dus dat geeft je op zich nog wel een beetje ruimte om verder te zoeken. Maar echt ruim de tijd is het niet echt natuurlijk. Dan gaan we daar ook maar voor duimen dat jullie droomhuisje nu ergens te koop staat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef m@x het volgende:
Nanook, ik ga zowiezo nu al op zoek naar iets anders. Mocht ik een voorlopig koopcontract gaan tekenen wordt dat ook onder voorbehoud van het rondkrijgen van de financiering. Gaat deze koop niet door, dan krijg ik de financiering niet rond en kan ik het koopcontract nog laten ontbinden. Maar daar gaan we maar even niet van uit. Als het allemaal doorgaat is de overdracht op 1 oktober, dus nog 2,5 maand te gaan.
Dan wordt 't inderdaad een ander verhaal. Bij Ikea hebben ze in elk geval prachtige keukens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:22 schreef Nanook24 het volgende:
De keuken is ook niet lelijk maar wel al 20 jaar oud (en er zit geen vaatwasser in en wij zijn echt geen afwassers.)
Tsja, en volgens mij hebben de kids ook nog niet de leeftijd dat je ze aan t afwassen zetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:22 schreef Nanook24 het volgende:
De keuken is ook niet lelijk maar wel al 20 jaar oud (en er zit geen vaatwasser in en wij zijn echt geen afwassers.)
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:04 schreef lieksepieks het volgende:
Zooooooo en na een nachtje slapen is het dan zover!
Vandaag weer naar mijn nieuwe huis, zat net nog even mijn topic te bekijken (bijna naar mijn nieuwe thuisje). Als ik dan de foto`s zieGister contact gehad met een stichting waar ik een half jaar geleden gesolliciteerd heb, die sollicitatie is toen wegens privé gebeurtenissen een beetje in t niets uit gelopen. Maaaaaaaaaaaar, ik mag nog een keer op gesprek komen. En het ziet er naar uit dat zij precies gaan opzetten, waar ik momenteel mee bezig ben met afstuderen. Dus dat betekend dat er hier in de omgeving wellicht een baan voor me is (komt)! En ik voor langere tijd met veel plezier in dit huis kan gaan wonen!
Hihi, vanmiddag ben ik daar weerheb er zo kei-veel zin in!
Hopelijk krijg ik ook meteen de sleutel, kan ik eventueel morgen al wat gaan schoonmaken enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |