is dat nieuw en voor huisvrouwen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef aerodynamic het volgende:
Ik was toenstraks dus even naar de plaatselijke supermarkt, omdat ik honger had en ik thuis niets (fatsoenlijks) meer te eten had liggen.
Ik kom dus eerst in de broodbeleg gang, waar de nodige spullen werden ingeladen voor een goed ontbijt.
Even naar de drankgang, hier nog even paar flessen Coca Cola Sherry meegenomen, omdat deze zo verslavend is.
Vervolgens loop ik naar het gangpad van de Aziatische gerechten, waar een of andere opoe met zijn handen op zijn gulp loopt te ijsberen. Niet veel later ruikte ik de vieze geur van iets/iemand. Eerst dacht ik nog dat het een pak bedorven melk was ofzoiets, maar toen rende die opoe opeens weg.
Hij ging naar zo een vulploegkneusje, en vroeg nogal hard of hij zich ergens kon opfrissen, dit deed hij mbv handgebaren. Toen hij zijn handenophief, had zich duidelijk een grote pisvlek op zijn broek gevormd.
Mensen die zichzelf onderpissen omdat ze niet naar de wc durven te gaan in een supermarkt in geval van hoge nood.![]()
Mijn honger, wat doe je?!
De prangende vraag is nu natuurlijk: Hoeveel statiegeld doet zo'n bejaarde nou?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik maak dit godverallah elke dag mee!
ik word er gek van. al die kloterige oude demente mensen die in hun broek zeiken. de laatste keer, gister dus, heb ik het recht in eigen handen genomen en hem door de emballage heen geschoven.
ik kreeg er toch nog een aantal euro's voor omdat hij niet bleek te pissen maar een biertje uit het krat, dat hij onder zijn grijze jas had geschoven om te stelen, spontaan brak...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De prangende vraag is nu natuurlijk: Hoeveel statiegeld doet zo'n bejaarde nou?
Doodverswensing!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:04 schreef zoalshetis het volgende:ts. ik mag hopen dat jij over een aantal jaar kapot gaat aan de gezwellen en lekker alleen pissend in je bedje ligt dood te gaan.
doodverwensing? ach who cares bij jou?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Doodverswensing!![]()
Ja ik "ruikte" dat ja.![]()
Post hierboven, zie onderschrift![]()
Nou gelukkig heb ik dat nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef tonks het volgende:
Toen ik nog vakkenvullertje was maakte we dat ook echt vaak mee van die opaatjes die dan 100 uur naar dingen staan te kijken en zich dan opeens onderzeiken!
Het is coca cola cherry...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef aerodynamic het volgende:
IkEven naar de drankgang, hier nog even paar flessen Coca Cola Sherry meegenomen, omdat deze zo verslavend is.
Ik vrees dat een relatie met een incontinent meisje niet gaat werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
als het nou een knap meisje was geweest was het wel spannend geweest.
In je broek geplast? nou kom maar mee naar achter dan trek ik die kleren wel even uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ik vrees dat een relatie met een incontinent meisje niet gaat werken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |