quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Apotheose het volgende:
8 keer in de HELE zomer en maar 4 keer in de HELE winter???
Dieren neuken ook veel in de lente dusquote:
wat is een paar uur? In 10 uur 8x cummen is hardly a achievementquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef rednajt het volgende:
dit is een serieuze topic....komen er weer mensen kloten in mij topic....
ik had het over acht keer binnen een paar uur voor de duidelijkheid....
*proest* Vraag mij af wie er gelukkig wordt van deze info...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef rednajt het volgende:
dit is een serieuze topic....komen er weer mensen kloten in mij topic....
ik nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Leonilein het volgende:
[..]
*proest* Vraag mij af wie er gelukkig wordt van deze info...![]()
En wáárom wil je 8x binnen een paar uur komen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef rednajt het volgende:
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Apotheose het volgende:
8 keer in de HELE zomer en maar 4 keer in de HELE winter???
tja bejaarden zijn niet meer zo fit ehquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben blij als ik 2 keer had op een zomerdag.
me vriendinnen vinden het lekker...tijdens een triootjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
En wáárom wil je 8x binnen een paar uur komen?![]()
![]()
Moeten we nu medelijden krijgen met je vriendin of met je rechterhand?
acht keer binnen 24 uur stumperd...je kan tog lezen of nie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Nickenator het volgende:
Zomers 8 keer? 8 x over 3 maanden, ik heb medelijden met je. En al helemaal tijdens de winter.
Misschien moet je je hand wat meer om aandacht vragen.
N~
heb je wel een punt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef BreakSpear het volgende:
In de zomer lopen alle meiden welhaast naakt over straat, in de winter hebben ze zich totaal bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |