tss.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik haat vegetariers die vegatarische soep eten
Het was geen vegetarische wurst hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef vanBnaarC het volgende:
dat gebeurt alllen met vegatarische worstjes, dus,....
Grolsch is voor mietjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Ja gatverdamme mensen die Grolsch drinken
gewoon halve liters heineken in blikquote:
Ik woon op mezelf, ben alleen even bij ouders omdat ik vanavond met mn vrienden hier op vakantie ga.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Biogarde het volgende:
Gast, je bent 18. Zeg tegen je moeke dat ze die zooi zelf maar vreet. Of ga op jezelf wonen.
bavaria bier!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon halve liters heineken in blik![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
doe er gewoon maggie in lulhannes. en je ma heeft volkomen gelijk. zout is gif. net als suiker.
blikken zijn echt voor zwerversquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon halve liters heineken in blik![]()
ja, dan voel je je inderdaad beheurlijk dom als je maggie vergeet. zeer natrium arm.quote:
HMNMMMM TIMMEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:21 schreef sjeppert het volgende:
wie doopt er dan ook zijn worst in de soep
nu heb je geen soep en ook nog een gare worst
KCl is knetterlekker man.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:22 schreef DJKoster het volgende:
Zo bestaat er ook natrium-arm zout, in deze busjes is (een deel) van het NaCl (keukenzout) vervangen door KCl, misschien dat het bij deze soep ook het geval was? KCl is namelijk niet te vreten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |